باید بدانید که معمولا عوارض جانبی استفاده از روغن کرچک مربوط به سلامت پوست و دستگاه گوارش است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر مهرداد بهرامیان، فیزیوتراپیست درباره عوارض استفاده از کوله پشتی‌های سنگین می‌گوید: استفاده از کوله پشتی‌های سنگین عوارض زیادی ازجمله درد در بازو، شانه و گردن، سوزش، سوزن‌سوزن شدن و بی‌حسی در امتداد بازو به همراه دارد. درد ناشی از استفاده از کوله پشتی‌های سنگین زمانی بروز می‌کند که اعصاب یا رگ‌های خونی زیر گردن، در میان عضلات گردن و شانه یا بین دنده اول و ترقوه فشرده شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام را ابلاغ کرد.
بادام یک آجیل سالم است. در مورد فواید سلامتی بادام بسیار گفته و نوشته شده است. با این حال، آیا می‌دانید در صورت مصرف بیش از حد، بادام می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟
طب سوزنی مزایای بسیاری برای درمان کمردرد دارد و می‌تواند راه‌کاری مناسب برای افرادی که می‌خواهند بدون عمل‌های سخت و طاقت فرسا از درد کمر خود رهایی پیدا کنند، باشد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
آمپول نوروبیون را برای بیماری‌های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B ۱، B ۶ و B ۱۲ استفاده می‌کنند.
استفاده از دم‌کرده برگ کاسنی، علی‌رغم اثرات مثبت آن در بهبود آنزیم‌های کبدی، عوارض غیر منتظره‌ای دارد و استفاده درمانی آن مورد بحث است.
هزاران ترکیب با استفاده از یک آزمایش غربالگری با کارایی بالا که معمولا در فرآیند‌های کشف دارو استفاده می‌شود، غربالگری شدند. پرووساید به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل شناخته شد و مشخص شد که دارای خواص ضد ویروسی برای طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها برای جلوگیری از تکثیر ویروس‌های عفونی با حداقل عوارض جانبی است.
لوپرامید دارویی برای درمان اسهال (آبریزش مدفوع) است. می‌تواند به اسهال کوتاه‌مدت یا سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) کمک کند. پرامید همچنین برای اسهال‌های مکرر یا طولانی‌مدت ناشی از بیماری‌های روده مانند بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و سندرم روده کوتاه استفاده می‌شود. قرص ضد اسهال لوپرامید از آن دسته از قرص‌هایی است که برای اسهال و استفراغ تجویز می‌شود. این دارو با کند کردن حرکات شدید روده باعث توقف اسهال می‌شود.
برای تازه نگه داشتن میوه‌های خشک، از ماده‌ای به نام سولفیت استفاده می‌شود. استفاده از مشتقات سولفیدی برای افرادی که از بیماری آسم رنج می‌برند، بسیار مضر است و ممکن است افراد را دچار آلرژی و حساسیت‌های مزمن کند. همچنین شکر و قند موجود در میوه‌های خشک، عوارضی مانند مشکلات قلبی و عروقی، دیابت و اضافه وزن را در پی خواهد داشت.
برنج سفید منبع متراکم کربوهیدرات‌ها است و گلایسمی بالایی دارد بنابراین پس از خوردن آن قند خون افزایش می‌یابد. این ماده غذایی فاقد پروتئین و دارای چربی اندکی است. اگر علاقمند به خوردن برنج هستید و هر روز از این غذای خوشمزه استفاده می‌کنید، بهتر است با عوارضی که استفاده زیاد از برنج سفید برای شما ایجاد می‌کند، در این بخش آشنا شوید.
استفاده از موادغذایی آهن دار (نظیر جگر، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، عدس و لوبیا)، عدم نوشیدن چای یک ساعت قبل از مصرف غذا و یک تا دو ساعت بعد از آن، مصرف سبزی همراه با غذا می‌تواند به افزایش ذخیره آهن بدن کمک کند.
جوراب‌های هرک‌ساکس ۵.۰ که به عنوان نخستین (و تنها) جوراب قابل استفاده در شرایط آب و هوایی و عوارض زمین مختلف معرفی شده اند در هر زمان و هر جایی قابل پوشیدن هستند.
در تمامی این چهار بیانیه وزارت کشور، بدون قید واژه «مسمومیت» از واژگانی چون «التهابات ایجاد شده»، «رخدادها»، «اقدامات»، «وقایع»، «حوادث»، «ماجرا» و «مسایل پیش آمده» استفاده شده و وضع دانش آموزان را با واژگانی چون «بد حالی» و «بروز علائم» و «عوارض و ناراحتی دانش آموزان» توصیف کرده است.
به گفته پوتنزا، وقتی محققان دور اول داده‌های کودکان ۹ و ۱۰ ساله را بررسی کردند، به رابطه بین میزان بالای استفاده از صفحه نمایش و اختلالات خلقی و همچنین رفتار‌های «برونی‌سازی» مانند پرخاشگری و نظم پی بردند.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
متخصصان در یک مطالعه جدید دریافتند که از طریق بررسی تغییرات در میکروبیوم روده و با استفاده از یک آزمایش خونِ سریع، می‌توان علائم اولیه مربوط به عوارض خطرناک بارداری را شناسایی کرد.
استفاده از دمنوش های گیاهی برای مقابله با عوارض بیماری کرونا، توصیه می‌شود.
از دست دادن زیاد مایعات از بدن اگر تحت‌نظر و مراقبت پزشکی نباشد خطرناک است و اگر با گرسنگی کشیدن هم همراه شود خطرناک‌تر هم خواهد شد. بدن شما دارای سیستم بسیار کاملی برای سم‌زدایی و پاک‌سازی خودش است، بنابراین نیازی نیست از روش‌های خاصی برای دتوکس استفاده کنید و درگیر عوارض بعدی شوید و ضمناً سیستم خودکار بدنتان را هم به هم بریزید.
بیماری روماتیسم کودکان اگر به موقع تشخیص داده شود بهبود می‌یابد بر همین اساس کودکان باید در صورت بروز عوارض به پزشکان مراجعه کرده و دارو‌های تجویز شده را مورد استفاده قرار دهند.
رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر گفت: از طرفی در نوزادان سنین پایین، برونشیولیت هم دیده می‌شود که با ویروسی به نام RSV ایجاد می‌شود و خیلی هم شایع شده است. همچنین این ویروس عوارض آلودگی هوا را در ریه کودکان مبتلا تشدید می‌کند. همچنین باید توجه کرد که به دلیل بد درمان شدن آنفلوآنزا و بویژه استفاده نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها و دارو‌های کورتونی برای این بیماران، عفونت میکروبی با پنوموکوک در سطح جامعه در حال شیوع است که بسیار خطرناک بوده و ریه را درگیر می‌کند و روی آنفلوآنزا سوار می‌شود و بیماران را بسیار بدحال می‌کند
مدیرگروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرد: بیماری سرخک با عوارض جدی نیز همراه است به گونه‌ای که حدود یک تا ۵ درصد موارد می‌تواند سبب مرگ بیمار نیز شود. مهم‌ترین عوارض این بیماری عفونت ریه، عفونت مغز، اسهال و نابینایی و اختلال شنوایی هستند. قبل از استفاده واکسن، بیماری در کلیه جوامع شاید بود و هر سه تا پنج سال به علت تجمع افراد حساس، همه‌گیری ایجاد می‌کرد.
«بوپرنورفین» نام قرصی است که در بازار بیشتر با نام «ب۲» شناخته می‌شود، این قرص شبه‌مخدر است و به درمان اعتیاد به اپیوئید‌ها (مواد افیونی) به کار برده می‌شود. در حقیقت این دارو نوعی مُسکن قوی و ضد درد است که در برخی از مراکز ترک اعتیاد برای درمان از آن استفاده می‌شود و بسیاری از افراد سالم به دلیل آگاه نبودن از عوارض این قرص، از آن استفاده می‌کنند و در نهایت به این قرص معتاد می‌شوند. مصرف این قرص توسط افراد عادی عوارض جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ