شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌هایی مبنی بر حضور برند لنو درون دروازه بایرن مونیخ وجود دارد.
شرکت لنوو از جدیدترین تبلت بازی رایانشی خود به نام «لژیونY700(۲۰۲۳)» رونمایی کرد.
«پیتر جکسون»، کارگردان سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» با استفاده از هوش مصنوعی توانست صدای جان لنون را از صدای ساز‌ها و نویز‌های پس‌زمینه جدا کند و در اختیار مک‌کارتنی قرار دهد.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
یواخیم لوو 62 ساله تماشاگر ویژه مسابقه حساس فرایبورگ مقابل بایرن مونیخ در هوای سرد شهر میزبان است.
این لپ‌تاپ مفهومی نمایشگر رول‌شونده OLED دارد و در زمره جدیدترین محصولات لنوو قرار دارد.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
شرکت لنوو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک لپ تاپ با دونمایشگر رونمایی کرده که «یوگابوک۹i» نام دارد.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
لنوو درLenovo Tech World ۲۲ خود از یک نوت بوک جدید با صفحه نمایش رول شونده که بصورت عمودی گسترش می یابد، رونمایی کرد.
مشخصات یک کروم بوک مخصوص بازی های رایانه ای با نمایشگر ۱۶ اینچی در وب سایت لنوو رصد شده است.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.
هدست Legion VR700 لنوو از چیپست اسنپدراگون XR2 کوالکام، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.
لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در ۱۳ آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. پیش از عرضه، چند تصویر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر آن را بخوبی به نمایش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ