مواد مغذی متنوعی هستند که مصرف آن‌ها در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد و توصیه می‌شود در صورت امکان، آن‌ها را از طریق غذا دریافت کنید و کمتر به سراغ مکمل‌ها بروید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
براساس ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات باید ۵ نفر باشند که از سوی شورای نگهبان انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شوند.
فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود دارد و حتی عادات غذایی ما نقش قابل توجهی در سلامت و عملکرد قلب دارند.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
چری اومودا ۵ که در ایران به نام فونیکس FX شناخته می‌شود؛ چند ماه پیش با پیشرانه‌ی تمام الکتریکی نیز معرفی شد. عرضه‌ی این خودروی برقی علاوه‌بر چین، برای استرالیا و شمال اروپا به‌زودی آغاز می‌شود.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ احصا شده است.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
جرم «کشف حجاب»، یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند.
جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می‌شود که بخش مهمی از فرصت‌های موجود در گوشه و کنار جنگل‌ها شناسایی شوند.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
سازمان محیط زیست به منظور حفظ کریدور ایران و برای اینکه شاهد حضور جمعیت بیشتری از درنا‌ها در کشورمان باشیم، یک درنای ماده به نام «رویا» را به امید معرفی کرده که به نظر می‌رسد این معرفی موفقیت آمیز بوده و «امید» و «رویا» با یکدیگر ارتباط گرفته‌اند.
در قسمتِ ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف بودجه، سهم هر دستگاه سیاست‌گذار از بودجه ۱۴۰۲ به تفکیک سازمان‌های زیرمجموعه آن مشخص شده است. در این میان برای سازمان صدا و سیما به‌عنوان یک دستگاه سیاست‌گذار، که زیرمجموعه‌ای برای آن معرفی نشده، مبلغ ۷.۹۳۸.۰۲۰.۴۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
قصد داریم ماده غذایی را به شما معرفی کنیم که گنجاندن آن در رژیم غذایی، برای کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف بسیار مفید است.
اکبری با تاکید بر این که دیگر امکان بازگرداندن توله‌ها به طبیعت وجود ندارد، گفت: دو توله یوز ماده تا کنون دو بار به طبیعت معرفی شده‌اند، اما با توجه به این که مادر در هر دو مرتبه برای پیدا کردن توله‌ها به محل نیامده است و خود توله‌ها نیز مدت زمان زیادی در کنار انسان حضور داشتند، دیگر امکان بازگرداندن آن‌ها به طبیعت وجود ندارد.
شیائومی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) در کشور چین معرفی خواهد کرد.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مشخص شدند.
با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تیروکمان در ماده ریکرو، ترکیب این تیم در دو بخش مردان و بانوان معرفی شدند.
فینال مواد ۵۰۰ متر کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با کسب هر شش عنوان قهرمانی برای نمایندگان ایران پیگیری شد تا پرونده این رقابت ها با قهرمانی ایرانی ها در تمامی ماده ها بسته شود.
گوشی QOO Z ۶ Lite ۵ G در ماه جاری معرفی خواهد شد و اکنون مشخص شده این دستگاه اولین گوشی جهان خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ بهره می‌برد.
در جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران پذیرش موقت معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان تا زمان سم زدایی و معرفی نیروهای مورد نیاز مرکز منع پذیرش ماده ۱۶ دارای اختلال اعصاب و روان بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ