لاپید در توییتی نوشت که وی خواستار توسعه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و گردشگری میان رژیم صهیونیستی و ترکیه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
سفیر سابق ایران در آذربایجان گفت: جمهوری آذربایجان در زمین غربی‌ها و اسرائیل بازی نکند و فرصت تخریب روابط خود با ایران را به رژیم صهیونیستی و سایر مخالفین روابط ایران و آذربایجان ندهد.
در پی حملات شب گذشته اسرائیل، کاخ سفید تجاوز رژیم‌صهیونیستی به لبنان و غزه را دفاع مشروع از خود خواند.
کاخ سفید بیانیه خود با چشم پوشی از تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی در قدس اشغالی و در رأس آن‌ها مسجد الاقصی نیز تأکید کرد: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و حق آن برای حفاظت از خود و شهروندانش در مقابل حملات را به رسمیت می‌شناسیم.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان، امروز (چهارشنبه)، رسما «مختار محمد اوغلو محمدوف» را به عنوان اولین سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار این کشور در اسرائیل تعیین کرد.
سفیر آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین با طرح این ادعا که به دنبال اجرای راه حل دو دولتی هستیم، گفت که امنیت اسرائیل برای آمریکا بسیار مهم است.
لیلیان که از ژانویه ۲۰۲۱ کاردار رژیم صهیونیستی در آنکارا بوده، پس از ارایه اعتبارنامه اش به اردوغان، به مقام سفیر ارتقاء یافت.
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که هیچ کابینه ای در این رژیم منافع اسرائیل با روسیه را بخاطر اوکراین به خطر نخواهد انداخت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که این اقدام پس از توافق دو ماه پیش یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه انجام شد.
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: عدم مشارکت اسرائیل، با حمایت امریکا در کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی، مهمترین مانع تاسیس چنین منطقه‌ای در خاورمیانه است.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «دولت بایدن خواستار راه حل دیپلماتیک با ایران بوده اما تنها بر اساس شرایطی که وی تعیین کرده است».
سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «دولت بایدن خواستار راه حل دیپلماتیک با ایران بوده اما تنها بر اساس شرایطی که وی تعیین کرده است».
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
کانادا قصد دارد استفاده از تجهیزات ۵G ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را با هدف حفاظت از امنیت ملی، ممنوع کند.
اخراج کارمندان IBM در روسیه
ظاهرا قرار است اولین صهیونیست خبیث هم توسط مردم غیور تبریز دفن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ