رسانه اماراتی به معرفی کلید موفقیت مربی ایرانی به همراه اتحاد کلباء پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
تراتورنیس یک پرنده شکاری بزرگ در آمریکای شمالی بود. این پرنده ماقبل بال‌هایی به طول ۳ متر داشته است. تراتورنیس موجوداتی به اندازه یک خرگوش کوچک شکار می‌کرد و آن‌ها را به طور کامل می‌بلعید.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان ویرانگر در ایالت آرکانزاس به ۵ کشته و ۵۰ مصدوم خبر می دهند.
وزارت کشور انگلیس اعلام کرد که شمار مهاجرت های غیر قانونی به این کشور رو به افزایش است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۴۸ تن از ایشان وخیم است.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۴۸ تن از ایشان وخیم است.
لرز کردن معمولا یکی از نشانه‌های رایج کاهش درجه حرارت بدن است، در واقع به عنوان یک مکانیسم دفاعی، برای گرم نگه داشتن بدن به شمار می‌رود. هیپوترمی مساله‌ای شناخته شده است، بنا براین مهم است که با علائم و درمان آن آشنایی داشته باشید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
سرخس ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پنج قبضه سلاح غیر مجاز توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس کشف شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۸ تن از ایشان وخیم است.
منابع اردنی از افزایش شمار کشته شدگان حادثه ریزش ساختمانی در پایتخت این کشور خبر دادند.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۹۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۷۱ تن از ایشان وخیم است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ