مقامات محلی در ا وکراین می‌گویند شمار قربانی‌های انفجار سد کاخوفکا به ۳۵ نفر افزایش یافته و تاکنون ۷ هزار نفر نیز به اماکن امن منتقل شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون در مجموع ۶ روز، ۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس، مدارک خود را بارگذاری و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
بر اثر وقوع رانش‌زمین در گرجستان، ۷ نفر کشته و ۳۵ تَن مفقود شدند.
فرماندار نقده گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی یکشنبه شب در بازارچه امین این شهرستان به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
اولین لیست عنایتی در تیم امید؛ ۳۵نفر بدون پرسپولیسی
نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران معرفی شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
زارع پور در ادامه سخنانش تأکید کرد طی ماه‌های گذشته تلاش شده تا پلتفرم‌های داخلی مشکلی نداشته باشند و بیش از ۳۵ میلیون کاربر در چهار پیام رسان داخلی حضور دارند و در قدمی دیگر این پیام رسان‌ها به یک دیگر متصل می‌شوند؛ این کاری بوده که توسط وزارت ارتباطات انجام شده تا ارتباطات مردم تسهیل شود.
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
در یک حادثه فرونشست زمین در یکی از معابد هندوها در ایالت مادیا پرادش دستکم ۳۵ نفر جان باختند.
در پی وقوع سیل در مالزی، دست کم سه نفر کشته و نزدیک به ۳۵۰۰۰ نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
شمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵ هزار و ۴۱۸ نفر رسید
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به مسمومیت ۳۵ نفر به دلیل نشت گاز گفت: در مسجد خرمدشت ۲۳ نفر از معتکفان دچار مسمومیت شدند که ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.
مقامات دولتی فیلیپین اعلام کردند که سیلاب‌ها و بارش‌های اخیر در این کشور ۳۵ کشته در پی داشته است.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران هلال احمر اندیکا شامگاه امشب به ۱٠ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور اندیکا_ تاراز امدادرسانی کردند.
در حادثه برخورد یک خودرد با یک دستگاه کامیون نزدیک شهر سئول در کره جنوبی، ۲۹ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می‌شوند.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: افراد بیگناهی که دچار حادثه شدند به عنوان جانباز محسوب می‌شوند که بر اساس گزارش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا کنون ۲۴ نفر مجروح این حوادث به عنوان بیگناه شناخته شدند و ممکن است این تعداد بیشتر شوند و به ۳۵ نفر هم برسد.
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کلمبیا، دست‌ کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۵ تَن هم زخمی شدند.
در جریان آشوب در زندانی در اکوادور، دست کم ۱۵ زندانی کشته و شمار زیادی زخمی شدند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
منابع خبری از کشته شدن ۳۵ نفر درپی درگیری ها بین شبه نظامیان وابسته به امارات و نیروهای دولت مستعفی وابسته به عربستان سعودی در جنوب یمن خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ