معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد؛ گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- سعید صفرزاده عضو تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، در مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در بخش تایم تریل به مقام قهرمانی دست یافت.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از آزادسازی هفت هزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده ورجین توسط این اداره خبر داد.
کاروان دوچرخه سواری ایران در بخش جاده مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک مدال هم کسب نکرد.
فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: بخش کنسولی وزارت خارجه به همین منظور در جده، مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارد و فعال است. امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان عربستان سعودی، حج سال‌جاری با شکوه و در آرامش برگزار شود.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
ستاد تنظیم بازار با افزایش ۳۰ درصدی نرخ جابجایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت کرد.
جاده مخصوص پهلوی یا خیابان ولیعصر (عج) فعلی به صورت تکه‌تکه ساخته شد و قدیمی‌ترین بخش آن در محدوده حصار ناصری قرار داشته است که مابین تقاطع خیابان قزوین تا تقاطع خیابان انقلاب کنونی است.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: با راه‌اندازی جاده جدید لاچین که قره‌باغ را به ارمنستان وصل می‌کند، چندین ارتفاعات فرماندهی، جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین منطقه وسیعی بین روستا‌های جاغازور و زابوخ در بخش لاچین تحت کنترل قرار گرفت.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توقف خانگی برابر ملوان بندرانزلی به مسیر خود در جاده سقوط سرعت بیشتری بخشید.
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شد.
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای رسیدن به یک سهمیه المپیک پاریس در بخش جاده باید خودش را به رنکینگ ۴۵ جهان برساند.
در بخشی از صحبت های شی جین‌پینگ، رییس‌جمهور چین می خوانیم: تماس‌های بین چین و کشور‌های عربی به بیش از ۲۰۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. جریان‌های مداوم کاروان‌ها در امتداد جاده ابریشم زمینی و بادبان‌های متحرک در امتداد جاده ادویه دریایی شهادت داده‌اند که تمدن‌های چینی و عربی با یکدیگر تعامل کرده و یکدیگر را از یک سوی قاره آسیا تا سوی دیگر آن الهام بخشیده‌اند.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
در پی انفجار تانکر سوخت روی پل «کرچ» معروف به پل کریمه بخش هایی از مسیر جاده ای این پل فرو ریخت.
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
اولین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران پس از کسب موفقیت در بخش جاده بازیهای کشورهای اسلامی از مصائب و مشکلات این رشته و آرزوهایش برای تصاحب مدال و حضور در المپیک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ