علی دایی در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
در این دوره ۵ هزار و ۷۳۵ فقره رای صادر شده که دادخواست ۳ هزار و ۱۰۴ فقره آن را شوهران و ۲ هزار و ۵۰۱ فقره آن را زنان ثبت کرده بودند.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز، چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند، اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
رئیس جمهور مجارستان از پارلمان کشورش خواست تا درخواست عضویت سوئد و فنلاند در ناتو را تصویب کند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با بیان اینکه جنسیت این یوزپلنگ نر است، اضافه کرد: مشاهده این یوزپلنگ بیانگر پایدار بودن زیستگاه است و هنوز ارزش دارد که این مهم برای ما اثبات شده بود و پیش از ثبت تصویر این یوزپلنگ در عباس آباد درخواست ثبت معدن داشتیم که ایستادیم و توانستیم معدن را از این منطقه حذف کنیم.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
برخی تصاویر منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد احمدی‌نژاد درخواست مکتوبی را به اژه‌ای می‌دهد.
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصویب درخواست ارسال پرونده متخلفین حادثه فروریزش ساختمان متروپل به قوه قضاییه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
با درخواست باشگاه استقلال و نامه‌ای که این باشگاه به سازمان لیگ ارسال کرده رسانه‌های تصویری مجاز به فیلمبرداری و پوشش این بازی، حواشی و اتفاقات پیرامونی آن نیستند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ