از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
اکسپریا فولد مانند گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ، دارای طراحی تاشوی عمودی خواهد بود.
این تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 – Xiaomi 14 حاشیه‌های باریک و صفحه نمایش حفره‌دار گوشی را نشان می‌دهد.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
دودکش چهارم برای زیبایی بیشتر به طراحی کشتی تایتانیک اضافه شده بود و به عنوان ابزاری برای تهویه نیز استفاده می شد.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
دولت کوئینزلند در بیانیه‌ای گفت: این برنامه برای جذب صنایع بین ایالتی و بین المللی برای دسترسی به قابلیت های زیست پزشکی طراحی شده است.
این ترکیب عجیب حاصل اطلاعات هوش مصنوعی از طراحی توالت فرنگی و خودروهای لامبورگینی است!
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشورهای مختلف طراحی کرده و این طرح زیر مربوط به ایران می شود
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
فولکس‌واگن بیتل با دارا بودن محبوب‌ترین طراحی خودرو تا کنون، طراحی ساده خود را برای بیش از ۴۰ سال تغییر نداد. این خودرو توسط فردیناند پورشه به‌عنوان خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم طراحی شد.
استارلینک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به تمام نقاط زمین طراحی شده است و قرار است در هر نقطه‌ای از جهان حتی جنگل‌های آمازون مردم را متصل نگاه دارد.
ظاهراً تبلت MatePad Air با مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا قصد دارد کاربران جوان را هدف قرار دهد.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
دانشجو ۱۸ ساله انگلیسی با استفاده از هوش مصنوعی چهره ۱۹ شخصیت کارتون سیمپسون‌ها را به طور واقعی طراحی کرد.
این پرنده از معدود هواپیماهای هند با قابلیت پرتاب سلاح هسته‌ای است و از این رو برای هندی‌ها که ۴۸ سلاح هسته‌ای هواپایه طراحی کرده‌اند، ارزش فراوانی دارد.
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
جنگنده رهگیر سوخو ۱۵ پاسخی به نیازهای ارتش شوروی در آن دوران بود که سال ۱۹۶۲ طراحی شد و با چند سال تاخیر از سال ۱۹۶۷ به خدمت درآمد.
تمبر و البسه، با تصویر و نشان؛ مُهر و گِل مُهرهای مکشوفه از تپه قِلاکتی گِل محله سرخ رود، شهرستان محمودآباد، استان مازندران طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفت.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ