در این دوره ۵ هزار و ۷۳۵ فقره رای صادر شده که دادخواست ۳ هزار و ۱۰۴ فقره آن را شوهران و ۲ هزار و ۵۰۱ فقره آن را زنان ثبت کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای تنویر افکار عمومی، علت آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ساعت ۸ صبح را توضیح داد و سایر برنامه های نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی قوه مقننه را نیز تشریح کرد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
خیلی صریح باید گفت که ایده‌های خوب، یا تصویب نمی‌شود یا اگر شد به مرحله اجرا نمی‌رسد، یا اگر هم برسد (مثل این صندوق) با فاصله زیاد از اهدافش عمل خواهد کرد. به این علت روشن که آن پول و ارزی که در صندوق توسعه ملی است، قدرت دارد و این ساختار سیاسی اجازه نمی‌دهد که پول و قدرت مستقل در جایی وجود داشته باشد، پس تخصیص آن براساس اولویت‌های سیاسی و کوتاه‌مدت و نه اقتصادی و بلندمدت انجام خواهد شد.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
شریف با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشور‌ها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند، اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
شاید پوشیدن یونیفرم‌های یکسان مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما باید بپذیریم که اصلی‌ترین علت زیبایی این تصویر، تفاوت‌های دانش‌آموزان با یکدیگر است. برخی از دانش‌آموزان را با کت و دامن می‌بینید در حالی که برخی دیگر چادر‌های گلدار به سر کرده‌اند. چادر‌های گلداری که احتمالا این روز‌ها کمتر در خیابان روی سر کسی می‌بینید. نکته جالب اینجاست که حتی چادر‌های گلدار داخل تصویر هم یکسان نیستند و شکل گل‌هایشان متفاوت از یکدیگر است.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
مزدا آر اکس-۵۰۰ برابر با ۸۵۰ کیلوگرم وزن دارد که علت آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت‌های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل ۱ لیتری (۹۸۲ سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده ۴ سرعته دستی هماهنگ شد.
نرجس سلیمانی درباره علت قرار دادن مجسمه سردار قاسم سلیمانی پشت میز کارش در شورای شهر گفته است: «نیاز دارم حضور پدرم را در محل کارم احساس کنم.»
این روز‌ها بیشتر افراد در آپارتمان زندگی می‌کنند و به علت کوچک بودن فضای خانه از اینکه دکوراسیون اتاق خواب باب میلشان نیست گلایه دارند، این در حالی است که در سبک زندگی مینیمال می‌توان در این فضای کم هم زیباترین طراحی را خلق کرد.
مقامات اوکراین در شهر‌های تازه آزاد شده از اشغال روسیه اقدام به نبش ده‌ها قبر کردند تا پس از بررسی‌ها علت مرگ آن‌ها مشخص شود.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
ناسا برای نخستین بار امواج صوتی یک سیاهچاله را که در «خوشه کهکشانی پرسئوس» قرار دارد، منتشر کرد. به گفته ناسا این تصور غلط است که فکر کنیم هیچ صدایی در فضا وجود ندارد. علت نبود صدا در فضا این است که حرکت امواج صوتی در خلاء ممکن نیست و به همین دلیل هیچ صدایی را نمی‌توان با گوش عادی در فضا شنید. دانشمندان ام‌آی‌تی با تقویت پژواک و صدای سیاه‌چاله‌ها، آن را به آستانه شنوایی انسان رسانده‌اند.
در مورد علت مرگ والدیر سگاتو یا همان هالک برزیلی هم همسایه‌های او گفته اند که ساعت ۶ صبح او خودش را به سختی به پنجره آن‌ها را رسانده و تقاضای کمک کرده است. یکی از همسایه ها می گوید که در واقع او در روز مرگش برای تنگی شدید تنفس از آن‌ها تقاضای کمک کرده و گفته است: «به من کمک کن، کمکم کن، چون دارم می‌میرم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ