از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
تصور کنید که در یک روز طوفانی، در حالیکه امواج وحشی اقیانوس صخره‌ها را زیر ضربات کوبندۀ خودشان گرفته‌اند، شما در کمال آسودگی در حال شنا کردن در ساحل هستید و منظرۀ امواج را تماشا می‌کنید.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
فعالیت پی‌گیرانۀ باستان‌شناسی در مکزیک هر روز اطلاعات بیشتری از زندگی و فرهنگ ساکنان بومی قارۀ آمریکا را در اختیار محققان می‌گذارد.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری یک رژه نظامی در شهر جنین به مناسبت روز جهانی قدس خبر دادند.
ریکاردو ساپینتو یک روز پرهیجان و شیرین دیگر را با استقلال تجربه کرد. این‌بار در ورزشگاه فولاد آره‌نا.
در بحبوحه خشم، بغض و اندوه زلزله‌زدگان زلزله ویرانگر ترکیه، تصاویر ویدئویی عملیات نجات یک نوزاد از زیر آوار همچنان نور امید را در عمق ناامیدی زنده نگه داشت.
پدر دانش‌آموز همان ابتدا تاکید کرد که معلم پرورشی مدرسه به‌طور مستقیم با شلنگ به صورت فرزندش زده و سه روز بعد، مدیر مدرسه که حتی تصویر منتشر شده را ندیده می‌گوید که تنبیه در کار نبوده و معلم از روی شوخی ضربه‌ای به دانش‌آموز به اسم علی محمدزهی وارد کرده که به دلیل بی‌احتیاطی خود دانش‌آموز، ضربه به صورتش خورده است.
یک روز پس از حمله راکتی روسیه به یک مجتمع مسکونی در شهر دنیپرو در اوکراین، مقامات این منطقه روز یکشنبه گفتند که حداقل ۲۹ جسد را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.
در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۱۵ دسامبر، شخصی از سقوط یک شهاب سنگ مشکوک در Pinghu، Hangzhou عکس گرفت «گلوله آتشین»در ژجیانگ از آسمان سقوط کرد.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
هواداران آرژانتین روز باشکوهی را در بوینس‌آیرس رقم زدند.
سپری کردن دوران محکومیت در زندان صرفا شامل دربند بودن نیست. ندامتگاه زنان استان تهران واقع در قرچک ورامین مانند تمام زندان‌های دیگر در کشور دیوار‌های بلند با سیم خاردار و برجک‌های مراقبت برای کنترل زندان دارد. تفاوت این ندامتگاه با ندامتگاه‌های دیگر در حضور مامورین خانم است که لباسهایشان درجه نظامی دارد. در این زندان زندانیان مهارت‌های جدیدی را در دوران محکومیتشان آموزش می‌بینند که نه تنها کمکی است برای بازپروری و آمادگی مجدد آن‌ها برای بازگشتن به جامعه، بلکه مکانی است که مددجویان میتوانند درآمدی هم در زندان داشته باشند و از این مهارت‌ها پس از سپری کردن دوران محکومیت نیز بهره‌مند شوند.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) تصاویر ماهواره‌ای از طوفان ایان را در حالی که بر فراز کوبا در حال حرکت بود و به سمت فلوریدا می‌رفت، منتشر کرد. طوفان شدید و بارش باران بخش‌های زیادی از کوبا را درنوردید و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.
یک گروه امداد و نجات روز چهارشنبه طی عملیاتی ۱۰۱ مهاجر سرگردان را در آب‌های مدیترانه نجات داد. بر اساس داده‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) از سال ۲۰۱۴، نزدیک به ۲۵۰۰۰ نفر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه به اروپا جان خود را از دست داده یا ناپدید شده‌اند که بیش از ۱۱۰۰ نفر در سال جاری میلادی بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ