با درخواست باشگاه استقلال و نامه‌ای که این باشگاه به سازمان لیگ ارسال کرده رسانه‌های تصویری مجاز به فیلمبرداری و پوشش این بازی، حواشی و اتفاقات پیرامونی آن نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس موارد مطرح شده درباره لایحه حجاب در یکی از رسانه‌ها را دروغ محض و شایعه نامید و گفت: در لایحه حجاب، اجباری شدن چادر و ممنوعیت کاشت ناخن نیامده است.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
شائبه ممنوعیت فعالیت جواد خبابانی در رسانه‌های تصویری، با گزارش دیدار روز گذشته (چهارم مرداد ماه) در شبکه سه و همچنین حضورش در برنامه شبکه ورزش، منتفی است.
با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالا‌های آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه‌ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت‌آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی‌زا را در تمام شبکه‌های سیما، پخش می‌کند.
رئیس‌جمهور بلاروس امروز قانونی را امضا کرد که رسانه‌های کشورهای غیردوست را از فعالیت در این کشور منع می‌کند.
وکلای رئیس‌جمهور سابق آمریکا از درز اطلاعات مربوط به پرونده جنایی وی منع شدند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، لهستان خواستار وضع ممنوعیت وارداتی بر بسیاری از محصولات اوکراین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: تبصره سه ماده ۱۲ این طرح که خیلی در رسانه‌ها بحث برانگیز شد و به ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز می‌گشت از این طرح حذف شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از ممنوعیت تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از ممنوعیت تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
عراق سرانجام بعداز سالها جنگ و حمله داعش، و ممنوعیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی، میزبان جام خلیج‌فارس شد و تیم ملی این کشور به فینال این رقابت‌ها راه یافت اما تصاویری از میزبانی فجیع و هجوم عراقی‌ها در گل و لای برای تماشای فینال در رسانه‌های جهان منتشر شد. در این حادثه حداقل دو نفر جان باختند
رسانه‌های برزیل اعلام کردند ممنوعیت ورود رئیس‌جمهور ونزوئلا و مقامات ارشد این کشور به برزیل، لغو شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور هراز تا ۲۷ مهر خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد مانع از حضور دوربین های تلویزیونی در مسابقات این تیم می شود.
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ