تاکنون پنج کشور آسیایی و اروپایی برای حضور در جام‌جهانی کلاس A شمشیربازی جوانان در تهران اعلام آمادگی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما آماده‌ایم به عنوان مجری یا مباشر کشت قراردادی اقدام کنیم.
۱۹ کشور به علاوه ایران آمادگی رسمی خود را برای حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا اعلام کرده‌اند.
۱۹ کشور به علاوه ایران آمادگی رسمی خود را برای حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا اعلام کرده‌اند.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی آلیش بانوان از اعلام آمادگی بیش ۲۲ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی خبرداد.
میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه کالپوش میزبان مسابقات آلیش کشوری است، گفت: ۱۵ تیم با بیش از ۲۰۰ ورزشکار برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
با اعلام جاسم رشید البوعینین، دبیرکل کمیته المپیک قطر، این کشور پس از موفقیت در میزبانی جام جهانی 2022، به دنبال میزبانی از سایر رویدادهای ورزشی است.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
وزیر آموزش کشور نیکاراگوئه گفت: علاقه داریم تبادل فرهنگی بین ایران و نیکاراگوئه صورت بگیرد و همبستگی بین ملت ها با تبادلات فرهنگی مستحکم شود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از اعلام آمادگی 32 کشور خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.
حسینی گفت: موضوع اصلی گفتگو‌ با وزیر امور خارجه عربستان مذاکرات دو کشور بود که با وساطت عراق آغاز شده است، آن‌ها آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کردند.
رئیس فدراسیون بدمینتون به برگزاری مسابقات انتخابی جام فجر اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون دارای رنک جهانی است و در سال آینده صاحب رنک المپیک نیز خواهد شد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
رئیس دستگاه سیاست خارجی آمادگی بخش خصوصی ایران را برای اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی و حضور هرچه بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان در این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از آمادگی بنیاد برای ایجاد فضای نخبگانی در کشور خبر داد.
بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: احمدی نژاد هیچ گونه سهمی در دولت رئیسی ندارد بلکه حضور برخی وزرای دولت او به دلیل صلاحدید شخص رئیس جمهور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ