پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
رویترز درباره شروط تحمیلی ایران برای آزادی ۵ زندانی آمریکایی نوشت: تهران در فرایند راستی آزمایی و در صورت آزادی اموال مسدود شده خود احتمالا در ماه سپتامبر زندانیان دو تابعیتی را آزاد کند.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در سال جاری ۵ باند کلاهبرداری دستگیر کردیم که مبدا آنها در زندان بود. این افراد در تماس با شهروندان و درخواست اطلاعات فرد و جلب اعتماد کلاهبرداری می‌کردند.
سخنگوی قوه قضائیه درباره حسن فریدون گفت: دی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
دادستان سوئد خواستار ۵ سال حبس و استرداد یک متهم به باج‌ گیری به نفع گروهک تروریستی پ ک ک به ترکیه پس از طی مجازاتش در زندان شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار زندانی از انتقال ۵ زندانی سیاسی زندان قرچک به بند زنان زندان اوین خبر داد.
همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار زندانی از انتقال ۵ زندانی سیاسی زندان قرچک به بند زنان زندان اوین خبر داد.
دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در اتفاقات اخیر به دلیل فعالیت درون دانشگاهی زندانی نشد، ادامه داد: از ابتدا تعدادی از دانشجویان ما در اغتشاشات بیرون از دانشگاه شرکت کرده و بازداشت شده بودند که خوشبختانه با همکاری و واسطه گری دانشگاه با مسولان قوه قضائیه و غیره تمامی آنها آزاد شده و به دانشگاه برگشتند .
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
چهارمین پویش آزادی مادران زندانی به همت شهرداری منطقه ۵ تهران برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: از ۱۴۰ نفر زنان آزاد شده در سنوات پیشین، ۱۱۰ نفر در مراکزی که توسط شهرداری آماده شده مشغول به کار شده اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
کیهان نوشت: در ماده ۵۱۲ قانون مجازات بخش تعزیرات آمده: هر کس مردم را به قصد بر هم زدن امنیت کشور به جنگ و کشتار با یکدیگر اغوا یا تحریک کند به یک تا پنج سال حبس محکوم می‌گردد. در واقع افرادی مثل علی کریمی و... که قصد برهم زدن امنیت کشور را دارند قطعاً مشمول ماده ۵۱۲ هستند.
شهردار منطقه ۵ تهران از آزادی ۱۶۸ زندانی زن جرایم مالی در قالب پویش آزادی مادران زندانی خبر داد.
یحیی السنوار معتقد است که راه حل آزادی حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در موضوع تبادل اسرا، نهفته است.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ