عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
پسری جوان می‌گوید ۲ برادر از حمام کردن او فیلم گرفته بودند و باج می‌خواستند به همین دلیل یکی از آن‌ها را کشت و دیگری را زخمی کرد.
منابع لبنانی از تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
منابع لبنانی تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
به دلیل وقوع توفان بسیار شدید «بیپارجوی» در مناطق ساحلی گجرات هند حداقل ۲ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند، در حالی که تیرهای برق و درختان از جا کَنده شدند.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.
به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، پس از شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم، در دیدار رده بندی نیز به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
هلال احمر اعلام کرد: بر اثر برخورد ۲ تریلی اسکانیا با پژو حوالی جنگل گلستان 3نفر جان خود را از دست دادند.
منابع خبری از کشته شدن دو نفر درپی اصابت موشک به روستایی لهستانی در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
مشهد ـ فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: حادثه تصادف کامیون با وانت پیکان در کیلومتر ۷ محور بردسکن به بجستان، دو کشته برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در شهر «لاس وگاس» این کشور که دست کم دو کشته به همراه داشته است، خبر دادند.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
یونس امامی در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر کایل دیک از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ