کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با کمک نیرو‌های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
رسانه‌های آمریکا از وقوع تیراندازی در یک سالن نمایش در ایالت واشنگتن این کشو خبر می‌دهند که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در چین چند کشته و زخمی برجا گذاشت.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای امداد و نجات در آمریکا، ۵ نفر کشته شدند.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
پلیس پرو از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر در درگیری های روز یکشنبه بین نیروهای امنیتی و معترضان در شهر آنداهوایلاس در جنوب این کشور خبر داد.
یک منبع امنیتی گفت که جنگنده ترکیه ۵ بار این روستا را مورد حمله قرار داد که در نتیجه آن سه شکارچی زخمی و یک نفر کشته شد.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی در ایالت جورجیا خبر می‌دهند که در پی آن یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
در حادثه سقوط یک فروند بالگرد در جنوب غرب ترکیه، ۲ نفر کشته و ۵ تَن نیز زخمی شدند.
درحادثه سقوط یک فروند بالگرد طالبان از نوع «بلک‌ هاک» در پایتخت افغانستان، ۳ نفر کشته و ۵ نفر از اعضای این گروه زخمی شدند.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
تصادف مرگبار یک اتوبوس حامل اشغالگران صهیونیستی حداقل ۵ نفر کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ