تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
در مورد برجام مقام‌های دولت سیزدهم و هواداران این دولت مدام می‌گویند که این دولت هرگز میز مذاکرات را ترک نکرده‌است و مشکل عدم احیای برجام در طرف مقابل است. درحالی‌که مقام‌های دولت پیشین می‌گویند پیش از انتخابات سال ۱۴۰۰ مذاکرات در وین به توافق نزدیک شده‌بود، اما بعد از انتخاب سیدابراهیم رئیسی، این مذاکرات تا آذرماه معطل ماند. دولت جدید با تغییر نام مذاکرات احیای برجام به «مذاکرات رفع تحریم‌ها» تلاش داشت که ضمن خارج کردن نام برجام از ادبیات رسمی، اولویت خود را برطرف کردن تحریم‌ها نشان دهد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
دیروز، روز شانس وزیر کشور نبود چراکه در مقابل تعدادی از نمایندگان که به او خیرمقدم گفتند، نمایندگان زیادی که حامی دولت سیزدهم هم بودند با فریاد‌های «دو – دو» - مخالفت - به استقبالش رفتند. نمایندگان به احمد وحیدی تا شنبه مهلت دادند که معاون امنیتی سیاسی خود را برکنار کند، در غیراین‌صورت استیضاحش کلید می‌خورد.
تفاهم موقت به نفع ايران است، چون چيزي از دست نمي‌دهد غني‌سازي‌اش در ايران مي‌ماند، سانتريفيوژهاي پيشرفته در ايران مي‌ماند و اگر طرف مقابل نقض عهد كرد، ايران هم مي‌تواند مسائل را به قبل برگرداند. آزاد شدن پول‌هاي بلوكه‌شده ايراني نشان‌دهنده اين است كه مذاكرات اخير موفق بود و دو طرف در آستانه تفاهم قرار دارند. تجربه دولت سيزدهم بيشتر شده و فهميده‌اند كه تحريم بر نارضايتي مردم اثر مي‌گذارد و بايد راه‌هايي پيدا كرد كه تورم لگام‌گسيخته كنترل شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
رسلان‌مالکی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود به دنبال جهش تولید مسکن و جبران‌کمبودهای مسکن‌ بوده است.
وزیر میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز نوشت: گرفتاری مردم این منطقه، دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف شده است و دولت سیزدهم مصمم است مشکل را حل کند.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان گفت:دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به موضوع نخبگان دارد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
نیشابور ـ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد.
مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال جاری طی دو فاز (مهر ماه و دی ماه) صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی که حسابرسی شده بودند منتشر شد، در فاز اول ۳۹۶ مورد و فاز دوم ۲۰۷ مورد (در مجموع ۶۰۳ مورد) صورت مالی شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت غیربورسی در کدال انتشار پیدا کرد.
وزیر نفت گفت: بالاترین میزان تولید گاز از میادین مستقل و مشترک گازی را در همین ایام داشتیم که در دولت سیزدهم رکورد جدیدی است.
دولت سیزدهم اجرای حساب واحد خزانه را در دستور کار خود قرار داده است، اما برخی از نهاد‌ها نظیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌های نفتی از اجرای این دستور سرباز می‌زنند. این مقاومت در مقابل اجرای قانون، باید توسط مسئولین دولت و دستگاه‌های نظارتی پاسخ داده شود تا قانون هرچه سریعتر اجرایی شود.
وزیر اقتصاد گفت: کسری بودجه با حمایت مجلس و سیاست‌های جدی دولت از ۴۰ هزار میلیارد تومان به صفر رسیده است.
وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم نشان داد که بدون آمریکا و بدون برجام تحمیلی می‌توان پیش رفت، این در حالی است که پیش از این در سیاست خارجی به بن بست رسیده بودیم.
سربازان گمنام امام زمان(عج الله) در دولت سیزدهم ۱۵ اقدام اساسی انجام دادند، البته که این اقدامات فقط بخشی از تلاش‌های شبانه روزی وزارت اطلاعات برای مقابله با دشمن و تأمین امنیت کشور است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری بالغ بر، یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز، 9271 میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
محمودصادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از رفتارهای قهری دولت سیزدهم در موضوع حجاب گفت: دولت سیزدهم به جای اینکه به زندگی معیشتی مردم سر و سامان دهد، خود را مشغول به موضوع فرعی مقابله با حجاب کرده است. عده‌ای در دولت تلاش می‌کنند با رد گم کنی؛ مسائل فرعی را به عنوان اولویت جامعه امروز ایران معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ