تفاهم موقت به نفع ايران است، چون چيزي از دست نمي‌دهد غني‌سازي‌اش در ايران مي‌ماند، سانتريفيوژهاي پيشرفته در ايران مي‌ماند و اگر طرف مقابل نقض عهد كرد، ايران هم مي‌تواند مسائل را به قبل برگرداند. آزاد شدن پول‌هاي بلوكه‌شده ايراني نشان‌دهنده اين است كه مذاكرات اخير موفق بود و دو طرف در آستانه تفاهم قرار دارند. تجربه دولت سيزدهم بيشتر شده و فهميده‌اند كه تحريم بر نارضايتي مردم اثر مي‌گذارد و بايد راه‌هايي پيدا كرد كه تورم لگام‌گسيخته كنترل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
رئیس‌جمهور چین اعلام کرد که این کشور برای تقویت همکاری با روسیه آمادگی دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال خبر از تفاهم با عربستانی‌ها برای برگزاری بازی در زمین‌های همدیگر خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف هستیم و در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.
شهردار کرمان گفت: هدف از خواهرخواندگی تنها نام‌گذاری خیابان نیست؛ بلکه هدف فراهم‌آوردن تفاهم در زمینه‌های مختلف آموزشی، صنعتی، گردشگری و شهری است و برای انتخاب «نیژنی» شهر تاریخی - تجاری روسیه، مطالعه‌های زیادی انجام شده است.
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
سیدمحمد خاتمی در پیامی به چهارمین کنگره سراسری مجمع ایثارگران نوشت: خواهش از تشکل‌های اصلاح طلب این است که اولا میزان درک و دریافت خود را از مطالبات عمومی بالا ببرند ثانیا با گشودن باب گفتگو که شرط اول آن پذیرش و تحمل دیگری است نه تحمیل یک جانبه خواست‌ها و برداشت‌ها به دیگران، راه تفاهم ملی و برون رفت از بحران‌هایی که هست و متاسفانه زمینه‌های بروز بیشتر آن‌ها نیز وجود دارد بیابند و طی کنند.
رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل ایران و اروگوئه وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.
یکی از پرتکرارترین زمینه‌های سقوط حکومت‌ها، «دستکاری اجتماعی» یا در تصویری بزرگ‌تر، «برهم زدن تعادل طبیعی جامعه» (و بزرگ‌تر از آن، کشور) است. برخی از این دستکاری‌ها سوار بر ایدئولوژی‌های خاص بوده‌اند و برخی دیگر همانند اتحاد جماهیر‌شوروی، با اصرار ورزیدن بر اجبار ماتریالیستی؛ این آغازی بود که از سطح زندگی فردی شروع، اما در نهایت به مسائل بزرگ‌تری ختم شد.
دانشگاه امام صادق در بیانیه‌ای با اذعان به حمله هکری گروه بلک‌ریوارد به سایت این دانشگاه اعلام کرد: بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
نشست بررسی زمینه‌های تحقق تولید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
جشن کریسمس چیست و چه ریشه‌ها و زمینه‌هایی دارد؟ مجله مهر به صورت مختصر به کریسمس و ریشه‌های تاریخی این جشن پرداخته است.
شهردار تهران گفت: شهرداری‌ها و مدیریت شهری به‌خاطر سطح تماس گسترده‌ای که با مردم دارند، می‌توانند به سرعت رضایت شهروندان را فراهم کنند.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و سازمان زندان‌ها به منظور گسترش زمینه‌های همکاری آموزشی، مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و زودبازده اقتصادی منعقد شد.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارآمی‌ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال، دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می‌شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است.
وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ‎ای ضمن محکومیت ایجاد زمینه ‎های ناامنی ،از فرهنگیان و والدین خواست با هوشیاری کامل اجازه ندهند از زمان و فرصت یادگیری فرزندان بیش از این کاسته شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بستر تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم با شهرداری تهران زمین‌های مورد تقاضای دانشگاه خواجه نصیر در یک پردیس یکپارچه دانشگاه تجمیع می‌شوند.
در تمام زمینه‌های دیگر نوعی محدودیت اطلاع‌رسانی وجود دارد که در عمل فضای رسانه‌ای و نقد داخلی را از جریان امور حذف می‌کند. به نظرم این مسئله بیشتر ناشی از فقدان اعتمادبه‌نفس مذاکره‌کنندگان و تا حدی هم «نامحرم»‌دانستن مردم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ