مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری بالغ بر، یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز، 9271 میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است،گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود.
بازیگر پرسپولیسی سینمای ایران گفت: اوضاع اقتصادی مردم به قدری نابه‌سامان است که دیگر حوصله حرف زدن از فوتبال برای یکی مثل من باقی نمانده است.
ملی پوش پاراکانو کشورمان گفت: قایقرانی یک مدال پارالمپیک به بهروزی راد بدهکار است و این قول را به خودم داده‌ام تا زمانی که مدال پارالمپیک را نگیرم از قایقرانی نخواهم رفت.
ایمان رزاقی راد به تازگی از هدایت پارس جنوبی جم کنار گذاشته شد.
سرمربی پارس جنوبی می گوید مشکلاتشان بسیار است که اساسی ترین آن زمین است.
رحمان محمدی راد، سرمربی هورسان رامسر اعتراف کرد که تیمش در مهار امین اسماعیل نژاد ناموفق بوده است.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
حمیدرضا راد کیا، مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است که بازی های آسیایی می تواند نقطه بازگشت این تیم به ریل موفقیت باشد.
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
او همزمان به عنوان خبرنگار، روزنامه‌نگار و منتقد در رشته‌های جامعه شناسی، سینما و ادبیات فعالیت داشت. همکاری با بیش از بیست نشریه عمومی و تخصصی از جمله همشهری، شرق، اعتماد، جام جم، فرهیختگان، گیلان امروز، همدلی، نوآوران، صبا، سینما؛ و ماهنامه‌ها و هفته‌نامه‌های تخصصی مانند فیلم، تجربه، چلچراغ و … از جمله این فعالیت‌هاست.
او همزمان به عنوان خبرنگار، روزنامه‌نگار و منتقد در رشته‌های جامعه شناسی، سینما و ادبیات فعالیت داشت. همکاری با بیش از بیست نشریه عمومی و تخصصی از جمله همشهری، شرق، اعتماد، جام جم، فرهیختگان، گیلان امروز، همدلی، نوآوران، صبا، سینما؛ و ماهنامه‌ها و هفته‌نامه‌های تخصصی مانند فیلم، تجربه، چلچراغ و … از جمله این فعالیت‌هاست.
با پذیرش استعفای حمیدرضا گرشاسبی، جانشین وی نیز در جلسه امروز هیات مدیره معرفی و انتخاب شد.
سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از پیروزی برابر لبنیات هراز آمل از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
سردار سنایی راد گفت: نظام از دست نرفته، اما ضربه خورده‌ایم، به فرمایش مقام معظم رهبری برخی فرزندان نظام هستند، اما این‌ها کنار دست لیدر‌هایی آمدند که می‌خواستند سری به تن نظام نباشد و از این موضوع ابزاری برای کشته سازی بسازد.
روزنامه ایران، مواضع علی شکوری راد از سران حزب اتحادملت را نقد تندی کرد.
خواهر دنیا راد عصر روز یک‌شنبه در توییتر خبر آزادی‌ خواهر خود را اعلام کرد و نوشت: «خواهرم دنیا راد آزاد شد. از دوستانی که ما رو درک کردند و همراه و همدل بودند سپاسگزارم».
یزدان راد کوه عضله ایران درگذشت
یزدان راد، اسطوره پرورش اندام ایران که همواره نامش به عنوان یکى از قهرمانان جاودانه این رشته در تاریخ ماندگار است، بعد از گذراندن یک دوره بیمارى دار فانى را وداع گفت.
یزدان راد قهرمان سابق پرورش اندام ایران از دنیا رفت.
يزدان راد، اسطوره پرورش اندام ايران در سن ٥٩ سالگى دار فانى را وداع گفت.
سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: مبلغ اختصاص یافته توسط دولت برای خرید تضمینی گندم، به اندازه جمع ۵ سال گذشته بوده است.
در جشنواره پنالتی های این هفته لیگ آزادگان، این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که به پیروزی رسیدند.
ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر توضیحاتی درباره معافیت مالیاتی هنرمندان ارایه و تاکید کرد اگر هنرمندی به صورت غیرقانونی، ناچار به پرداخت مالیات شده است، جای شکایت برای او باز است.
با کارت به کارت می‌توان مالیات کارتخوان را دور زد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ