رسلان‌مالکی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود به دنبال جهش تولید مسکن و جبران‌کمبودهای مسکن‌ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: دولت سیزدهم سیاست همسایگی و توجه به کشورهای منطقه را به خوبی دنبال می‌کند که این رویکرد موجب تحکیم ثبات و صلح در منطقه می‌شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
افزایش ظرفیت تولید نفت یکی از مسائلی است که همواره موافقان و مخالفانی را به دنبال داشته، اکنون در دولت سیزدهم تلاش بر آن است که ظرفیت تولید نفت را به ۶ میلیون بشکه در روز برساند.
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده به دنبال تنش زدایی است و سفر شمخانی به امارات می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.
معاون وزیر امور خارجه در ارتباط با سطح تعامل چین با دولت سیزدهم در مقایسه دولت‌های گذشته چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت: سیاست دولت‌ها فرق می‌کند، همیشه تاکید کردم که باید سیاست خارجی ما وابسته به دولت‌ها نباشد، حاکمیتی باشد که با یک دولت جهت ما عوض نشود، در این دولت گرایش محکمی به کشور‌های آسیایی وجود دارد همچنین آفریقا و اروپا. دولت هم اعلام کرده بود همسایگان در اولویت قرار دارند و همین سیاست دنبال می‌شود و طرف چینی هم متوجه این مساله است؛ بنابراین سطح روابط عالی است.
بیشتر از ۱۰ سال از ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن می‌گذرد و دراین مدت هر از چندگاهی صدای احیای دوباره نهاد «بازرگانی» شنیده می‌شود، اما در سال‌های اخیر به دلیل تلاطم‌های موجود در بازار بیشتر بر این موضوع تاکید می‌شود. در اواخر دولت قبل و از زمان بر سر کار آمدن دولت سیزدهم این موضوع به طور جدی دنبال می‌شود
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.
سرپرست وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور توامان دنبال می‌شود، بر نقش وزارت راه و شهرسازی در تامین به موقع کالاهای اساسی تاکید کرد
سخنگوی دولت گفت: مردمی بودن و مسیری که دولت مردمی آماده سازی کرده است در ادامه راه نیز با جدیت دنبال می‌شود.
شفافیت دستگاه‌های دولتی از موضوع‌هایی که درسال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود،موضوعی که برای بهبود شرایط کسب‌وکارها و صدور مجوزبرای آنها،دسترسی آزاد به اطلاعات و دیگر مسائل مرتبط حیاتی است.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
از آنجا که استقراض از بانک مرکزی برای جبران کسری بودجه خط قرمز دولت بوده، فروش اموال مازاد و اوراق به جای استقراض از بانک مرکزی و به عنوان کم خطرترین راه دنبال شده است.
دولت سیزدهم همچون دولت قبلی به دنبال احیای «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» است و آنطور که اعلام شده از جمله دلایل احیای این نهاد تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار است.
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: تجاری‌سازی صنایع‌دستی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این موضوع در شهرهایی که مقصد اصلی گردشگران خارجی است با جدیت دنبال می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم دنبال توازن در عرصه بین‌المللی بوده و دیپلماسی اقتصادی در حال تحقق است.
سید ابراهیم رئیسی در طول یک سال گذشته ۶ سفر خارجی انجام داد و این سفرها نشان می‌دهد، دولت سیزدهم با حرکت در «ریلِ جدید» برنامه خود را در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ