مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال جاری طی دو فاز (مهر ماه و دی ماه) صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی که حسابرسی شده بودند منتشر شد، در فاز اول ۳۹۶ مورد و فاز دوم ۲۰۷ مورد (در مجموع ۶۰۳ مورد) صورت مالی شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت غیربورسی در کدال انتشار پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
گروهی از محققان به رهبری یک پژوهشگر ایرانی موفق به آنالیز شیمیایی تک سلول انسانی شدند. این روش به تشخیص زودهنگام سرطان و درمان سریع تر آن کمک می کند.
مکس ورشتپن درباره پیروزی در گرندپری مجارستان که با قهرمانی او به پایان رسید، اظهار نظر کرد.
منابع اماراتی به مراسم اعلام توافق مشترک برای ایجاد کمیته عالی راهبردی میان امارات و ترکیه در جریان سفر اردوغان به این کشور اشاره کردند.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
جذب کنعانی زادگان یک دستاورد مهم برای نقل و انتقالاتی است اما از این پس تحلیل ها پیرامون جایگاه او در ترکیب تیم خواهد بود.
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برگزاری همایش بین المللی مقابله با توفان‌های گردوغبار؛ دستاورد مهم دولت مردمی در دیپلماسی محیط زیستی است.
محققان با استفاده از سلول های بنیادین جنین مصنوعی انسان را ابداع کردند. این دستاورد  گامی مهم در امر باروری به حساب می آید.
محمد اسلامی خبر داد که در سال گذشته ایران ۱۵۹ دستاورد دانش فنی و فناوری برتر داشت.
مؤسسه فناوری کالیفرنیا (کلتک) تحت هدایت یک دانش‌ آموخته دانشگاه صنعتی شریف، برای اولین‌بار با موفقیت نشان داد که انتقال بی‌سیم انرژی از فضا به زمین امکانپذیر است.
تنیسور جوان اسپانیایی رکورد جدیدی را در گرنداسلم رولان گاروس به ثبت رساند.
هواپیمای ترابری سیمرغ، ساخته ی متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با موفقیت تست پروازی خود را پشت سر گذاشت.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
محققان دانشگاه لینکوپینگ و انستیتو فناوری رویالKTH  نخستین ترانزیستور الکتریکی چوبی جهان را ابداع کرده اند و به یک دستاورد مهم در صنعت در خصوص کارآمدی و حفظ محیط زیست دست یابند.
شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
دانشمندان می‌گویند یک داروی ضدصرع که با قیمتی ارزان در بازار وجود دارد، در آزمایش روی موش‌ها توانسته است اثر بیماری اوتیسم را خنثی کند.
معاون تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو با اشاره به این که در ۱۶ بهمن ماه، شمارگان تولید قطعات پرسی و انواع موتور در معاونت تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو از تولید سال ۱۴۰۰ عبور کرده، گفت: این دستاورد مهم هم زمان با ایام مبارک دهه فجر و در راستای دست یابی به اهداف افزایش ظرفیت تولید این خودروساز صورت گرفته است.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر این‌که «برجام یک دستاورد مهم در حوزه منع اشاعه هسته‌ای است»، خاطرنشان کرد: آنتونیو گوترش خواهان بازگشت تمام طرف‌ها به توافق هسته‌ای است.
ایران جزو کشورهای پیشرو در حوزه خدمات فنی و مهندسی حوزه انرژی و پالایشی است؛ اخیرا نیز در حاشیه اجلاس شانگهای، ایران و ازبکستان برای بازسازی دو پالایشگاه این کشور به توافق نهایی رسیدند که نشان از اهمیت سیاست پالایشگاه داری فراسرزمینی دارد.
سرمربی سابق استقلال نامش را در تاریخ باشگاه اتحاد کلباء امارات ثبت کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ