رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سازمان داوطلبان به محرومان طی یک هفته گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از ارائه کمک نظامی ۱.۳ میلیارد دلاری جدید این کشور به اوکراین شامل سامانه پدافند هوایی، گلوله‌های توپخانه ۱۵۲ میلی‌متری و هواپیماهای بدون سرنشین خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار متأثر از زلزله در خوی واریز شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ستاد دیه کشور اختصاص یابد.
رئیس سازمان داوطلبان در حاشیه آیین رونمایی و تحویل اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی به شعب جمعیت‌ هلال‌احمر استان‌ها، ارزش ریالی این اقلام را ۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
بانک جهانی ۱.۷۸ میلیارد دلار به ترکیه برای بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده کمک می کند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده خوی خبر داد.
اسرائیل سالانه ۸/ ۳میلیارد دلار کمک نظامی آمریکا دریافت می‌کند و بایدن این کمک را در سال گذشته یک‌میلیارد دلار افزایش داد. کارشناسان خاطرنشان کردند که انتقاد از اسرائیل همچنان هزینه سیاسی بالایی در ایالات متحده دارد؛ درحالی‌که رئیس جمهور بایدن موضع ایدئولوژیک خود را به‌عنوان یک «صهیونیست خودخوانده» تبلیغ می‌کند.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: زیست فناوری می‌تواند در طی ۴ سال، به میزان ۳ میلیارد دلار از واردات مواد غذایی را کاهش دهد.
معاون رئیس کمیسیون اروپا امروز از اختصاص ۳ میلیارد یورو کمک مالی جدید به اوکراین در روزهای آتی خبر داد.
نخست وزیر اوکراین می گوید کشورش این هفته کمک های جدیدی را از سوی اروپا دریافت می کند.
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
کاخ سفید امروز از ارائه بسته جدید ۳ میلیارد دلاری کمک های آمریکا به اوکراین خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هم اینک دولت حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به طور مستقیم به صندوقهای بازنشستگی کمک می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
امروز دولت فعلا مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال، مطابق پیشنهادی که شده بود در نظر گرفت. اگر چنانچه هزینه بیشتری نیاز باشد طی پیشنهادهای بعدی ممکن است مطرح شود. البته یادآوری می‌کنم که هزینه‌های ناشی از این واقعه از سوی مسببان اصلی آن باید محاسبه و پس از رسیدگی از اموال آنان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ