بر اساس آمار‌ها روزانه مساحت قابل توجهی از جنگل‌های کشورمان کم می‌شود که بخش عمده‌ای از کاهش این مقدار از جنگل به خاطر قاچاق چوب توسط چوب خوار‌های قاچاقچی که همانند کرم‌های چوب خوار به جان جنگل افتاده اند رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید لیونل مسی به Apple TV+ کمک کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز 91.190 میلیارد ریال رسید.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز ۹۱.۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: اولین صندوق‌های سهامی که در سال ۱۳۸۷ تأسیس شدند، ۵۰۰ تا ۶۰۰ برابر بازدهی داشته‌اند. این سود در هیچ بازاری اتفاق نیفتاده است.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
امروز سه شنبه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه شد. طی معاملات امروز برای ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۴۴ هزار و ۳۷۹ تقاضا شکل گرفت. پژو 207 در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟ و خریداران چقدر سود کردند؟
امروز مطالبی همچون سود سه میلیونی برای خریداران ربع سکه بانک مرکزی، شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا، نرخ پایانی دلار و یورو قبل از ۲۲ بهمن، سهامداران ثمسکن چقدر سود گرفتند؟، به زودی ۵۰۰ محصول خدیزل در بورس کالا، این نماد افزایش سرمایه می‌دهد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس گفت: قیمت خودرویی که در بورس کالا حتی با کاهش به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده، واقعا انقدر نیست و ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند. برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند... در حال حاضر چندین فیلم در حال تولید است که بودجه تولید آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که اکثر این فیلم‌ها پروژه‌های دولتی است. در چنین شرایطی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را در اکران صرف کند.
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ