تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سند یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و مالزی در راستای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی به امضا رسید.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت و... از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری ایران و زیمبابوه است.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
صورت‌جلسه همکاری بین ایران و پاکستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اجلاس وزرای ارتباطات عضو سازمان اکو به امضا رسید.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
وزیر خارجه برونئی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایران بازدید کرد و خواهان توسعه همکاری دو کشور شد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از همکاری مشترک ایران و اندونزی در تامین بازار داروی این کشور خبر داد.
به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
یادداشت تفاهم همکاری سه جانبه بین صندوق توسعه حمل و نقل ایران، شورای هماهنگی حمل و نقل اوراسیایی و مرکز توسعه اقتصادی کشورهای مشترک المنافع (CIS) در مسکو به امضا رسید.
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه های نفت، گاز و سلامت خبر داد.
معاون رئیس جمهور ونزوئلا از همکاری فناورانه و دانشی ایران با این کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همسر رئیس جمهور زیمباوه گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور روابط در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همسر رئیس جمهور زیمباوه گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور روابط در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان بر توسعه همکاری بین ایران و عمان به منظور افزایش مدال‌آوری دو کشور در المپیک و مسابقات جهانی تاکید کرد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از روابط بسیار خوب ایجاد شده میان شرکت‌های تجاری ایران و مالزی اظهار داشت: موضوعات مختلفی در جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه وجود دارد.
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ