تیم ملی والیبال بلغارستان باخت عجیب خود برابر چین را مقابل اسلوونی جبران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل بلغارستان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال اظهار شرمندگی کرد.
علی حاجی پور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از شکست تیم ملی مقابل بلغارستان ابراز تاسف کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید مقابل بلغارستان قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سرمه‌ای بر تن می‌کنند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات نجات در حادثه ریزش ساختمان در گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از زیر آوار خارج شدند.
صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.
بلغارستان باخت عجیب خود برابر چین را به بهترین شکل جبران کرد.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
یک پیرزن بیمار ۶۰ ساله آمریکایی که بیمارستان او را به خاطر نداشتن پول کافی بیرون انداخته بود، بر اثر بی رحمی و برخورد خشن پلیس آمریکا جان باخت.
تانر کهریمان، فوتبالیست شاغل در تیم استقلال اسپور ترکیه، بعد از نجات از زیر آوار در بیمارستان درگذشت.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
سقز- پیکر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت روز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.
یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
رم در هفته اول لیگ اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم بلغارستانی لودوگورتس رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۹ تن از ایشان وخیم است.
بهانه عجیب بازیکن تیم ملی والیبال بعداز باخت به بلغارستان
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ