تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید مقابل بلغارستان قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سرمه‌ای بر تن می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مقایسه با سه تیم دیگر، وضعیت استقلال از لحاظ قرعه در چهار هفته ابتدایی بهتر است و این تیم اگر بتواند به انسجام و پختگی لازم برسد، می‌تواند دربی را به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر شروع کند.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
تیم ملی قطر امروز در دومین دیدار خود در جام کونکاکاف به مصاف هندوراس می‌رود.
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا گفت، منچسترسیتی بخت بیشتری برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان دارد اما هیچ چیزی در این باره قطعی نیست.
سایپا یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم است اما شاید با وجود پیروزی در برابر استقلال ملاثانی در هفته پایانی به این مهم دست پیدا نکند.
مهرداد محمدی را باید بدشانس‌ترین لژیونر فوتبال ایران دانست. مهاجمی که در گلزنی تبحر دارد اما از بخت بدش به هر تیمی می‌رود، آن تیم طعم سقوط را می‌چشد.
سرمربی سابق تیم ملی و سکاندار فعلی هدایت عمان، ایران را بخت اصلی قهرمانی در جام ملت های قطر می داند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
ارسلان مطهری در اندیشه گلرنی است تا بتواند از زیر فشار خلاص شود.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ و ساعت قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.
ذوب‌آهن پیروزی در شهرآورد را با نتیجه شکست ۲-۱ عوض کرد.
ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی برزیل، مدعی شد بابت حضور در اولین جام جهانی خود بسیار خوشحال است.
تیم فوتبال اکوادور در دیدار امروز مقابل قطر با برخورداری از چند ستاره بین‌المللی بخت بالایی برای پیروزی دارد.
بخت علیپور مقابل حریف دسته چهارمی جام حذفی باز شد
کاپیتان تیم ملی فوتسال با این آمار درخشان در صدر جدول گلزنان ایستاده و بخت اول آقای گلی محسوب می‌شود.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
تیم ملی شطرنج زنان ایران با میانگین ریتینگ ۲۱۶۸ بخت ۳۸ قهرمانی این مسابقات است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ