یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت «کلرادو» واقع در آمریکا، یک نفر به قتل رسید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
وقوع تیراندازی در پایتخت آمریکا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با بیان اینکه محیط‌بانان این اداره از ساعت پنج صبح در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود رفتار این شکارچیان را رصد کرده‌اند، گفت: سه شکارچی شرور چندین بار به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند.
بر اثر تیراندازی شهرک‌نشینان صهیونیست در شرق رام‌الله، یک فلسطینی شهید و ۲ تَن زخمی شدند.
در حادثه تیراندازی به کنسولگری سوئد در ازمیر واقع در ترکیه، یک نفر به‌شدت زخمی شد.
رسانه‌های محلی بورکینافاسو اعلام کردند که صدای تیراندازی در نزدیکی پایگاه هوایی نظامی در شهر واگادوگو، پایتخت این کشور شنیده شده است.
بر اثر تیراندازی سرباز حفاظت از راه‌آهن در قطاری در هند، ۴ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت «ایندیانا» واقع در آمریکا، یک نفر کشته و چندین تَن هم زخمی شدند.
در پی تیراندازی در نزدیکی خیابانی در مرکز روتردام هلند، سه نفر زخمی شدند.
به‌دنبال وقوع تیراندازی در جنوب آلمان، ۵ نفر کشته و زخمی شدند.
وقوع تیراندازی در بیمارستان دولتی شهر «ریزه» ترکیه به کشته  و زخمی شدن ۶ نفر منجر شد.
سرویس مرزی جمهوری آذربایجان مدعی شد یکی از مرزبانانش بر اثر تیراندازی طرف ارمنستانی زخمی شد.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
درگیری و تیراندازی مرزبانان ایران با نیرو‌های مرزبانی طالبان در اطراف پل "میلک" تلفات جانی نداشت.
روز گذشته (سه شنبه) ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به نام‌های راشد بلوچ فرزند افضل و اسحاق آسکانی فرزند دلاور به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیرو‌های انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیرو‌های مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
میراحمدی بیان داشت: متقابلاً نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخ این تیراندازی را دادند. در ساعت یک و نیم بعد از ظهر پس از حدود یک ساعت درگیری محدود این موضوع با مدیریت و تسلط مرزبانی جمهوری اسلامی خاتمه پیدا کرد.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: بروز چنین حوادثی که مسبوق به سابقه نیز هست به نفع مسئولان افغانستان نیست، لذا به آن‌ها توصیه می‌کنیم که با توجیه مرزبانان خود از وقوع هرگونه درگیری، پیشگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ