سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی تصادف یک اتوبوس و یک کامیون در شرق این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
رییس پلیس راه گفت: محور قم _گرمسار فعلا مسدود است و رانندگان تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت این محور خودداری کنند.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
. درحال‌حاضر هیچ خودرویی در بازار اتوپایلوت واقعی ندارد یا کاملاً خودران نیست. به عبارت دیگر، امروزه نمی‌توانید یک خودروی تمام خودران واقعی خریداری کنید.
کاشمر ـ رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت با خودروی سواری پراید در محور خلیل آباد به بردسکن بعدازظهر امروز جان یک نفر را گرفت.
لحظه هولناک و عجیب شاخ به شاخ شدن موتور و خوردو که با پرتاب شدن موتورسوار و مرگش همراه بود، را ببیند./خبرفوری
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
در پی تصادف زنجیره‌ای ۴۶ خودرو در «اوهایو» آمریکا، ۴ نفر کشته و شماری دیگر مجروح شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو ۴۰۵، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
یک خودرو ون پس از سبقت از خودروی مقابلش به طور وحشتناکی با خودروی دیگر برخورد می‌کند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
اهواز - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: کارشناسان علت وقوع تصادف مرگبار صبح امروز در شوشتر را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سحرگاه امروز چهارم شهریورماه جاری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور فهرج-زاهدان واژگون شد و ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و ۵ نفر فوت شدند.
سید جلال ملکی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهرا تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مسافربر ون وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده در زیر اتوبوس گرفتار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ