علی حاجی پور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از شکست تیم ملی مقابل بلغارستان ابراز تاسف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
اسماعیل تقی پور، سرمربی مس سونگون، از هواداران تیمش بابت حمایت پرشور امروز تشکر کرد.
روبرتو فیرمینو، خرید جدید الاهلی، امروز در بازی دوستانه این تیم مقابل اشتول‌فلدن اتریش اولین گل خود با پیراهن این تیم عربستانی را به ثمر رساند.
ارلینگ هالند امروز با گلزنی در دیدار تیم ملی کشورش نروژ مقابل اسکاتلند به چهار بازی پیاپی ناکامی در گلزنی پایان داد.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
عدم حضور ارلینگ هالند در تمرین امروز منچسترسیتی در آستانه دیدار مقابل لیورپول باعث شده نگرانی‌ها بابت نرسیدن او به این مسابقه افزایش یابد.
سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، گفت: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد.
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در خلال نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از افشین پیروانی بابت اتفاقات بازی رفت عذرخواهی کرد.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
یکی از معتبرترین منابع تاریخی اشاره می‌کند که اسکندر مقدونی در سال ۳۲۳ قبل از میلاد در بابل درگذشت و در ممفیس به خاک سپرده شد. اما پیکر او بعداً به اسکندریه منقل شد و بعد‌ها هم بار دیگر محل دفن او در اسکندریه تغییر کرد. این مسئله باعث شده تا محل دفن او تا امروز کشف نشده باقی بماند.
به اعتقاد مدیرمسئول روزنامه ابتکار شنیدن انتقاد‌های سازنده قدمی روبه‌جلو برای رواداری در حکمرانی است و باب نقد در کشور شکوفا می‌شود. ما بعضا با مشکل نبود رواداری، بی‌تحملی و برچسب‌زدن به منتقدان مواجه هستیم. متأسفانه امروز به‌جز معدود مسئولانی مانند آقای اژه‌ای که به این موضوع اهتمام دارند، با این مشکل بزرگ روبه‌رو هستیم که بسیاری به اهمیت انتقاد توجه نمی‌کنند و نمی‌دانند که شنیدن انتقاد، به امنیت جامعه و حکمرانی مطلوب کمکی بهینه می‌کند.
اتفاق جالب امروز ، گل پیروزی بخش و دقیقه ۱۰۳ محمد امین اسدی مهاجم سابق پرسپولیس در اولین بازی با پیراهن چادرملو بود!
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
در بین تمدن‌های کهن، امروزه از تمدن بابل اطلاعات بیشتری موجود است چراکه بابلی‌ها روی لوح‌های گلی می‌نوشتند. این لوح‌ها شش هزار سال پیش نوشته شدند و امروزه هزاران هزار لوح از تمدن کهن بابل باقی مانده است که جهان‌بینی و سبک زندگی و میزان اطلاعات بابلی‌ها را تا حد زیادی به ما نشان می‌دهند.
به نظر می رسد که اسکالونی در بازی امروز مشکلی از بابت مصدومیت دو ستاره تاثیر گذارش نداشته باشد.
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
تراکتور امروز در استادیوم نقش جهان نتیجه را 4-2 به سپاهان باخت اما فوتبال را نباخت و یک پای بازی زیبای هفته دهم لیگ برتر بود.
تیم فوتبال دریای بابل امروز در دیداری سنگین باید در خانه استقلال ملاثانی بازی کند.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از پپ گواردیولا بابت اعتمادش در بازی امروز برابر ولورهمپتون تشکر کرده است.
یاران سردار آزمون امروز به نتیجه مساوی مقابل میزبان خود هرتابرلین رسیدند.
یاران سردار آزمون امروز به نتیجه مساوی مقابل میزبان خود هرتابرلین رسیدند.
ترکیب نفت آبادان برای بازی امروز مقابل تراکتور مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ