جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در توئیتر خود خبر جذب لیونل مسی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین تغییرات توئیتر که با توئیت مالک این پلتفرم رسانه‌ای شد، این است که کاربران این شبکه اجتماعی براساس یک طبقه‌بندی خاص می‌توانند سایر توئیت‌ها را ببینند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پستی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد تعداد توییت هایی که هر کاربر روزانه می خواند را محدود می کند.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
ایلان ماسک در یک توییت گفت که حاضر است با مارک زاکربرگ، مالک شرکت متا مسابقه کشتی کج داشته باشد، مارک زاکربرگ توییت وی را در اینستاگرام استوری کرد و نوشت: «لوکشن بفرست!»
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی «ایلان ماسک» مالک توئیتر را به علت اینکه «جورج سوروس» تاجر آمریکایی یهودی تبار را به «تنفر از بشریت» متهم کرد، مورد هجمه قرار داد.
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
ماسک در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته است، از اینکه متوجه شده دولت آمریکا توانایی خواندن و دسترسی به پیام‌های خصوصی بر روی شبکه اجتماعی که وی مالک آن است را دارد، شوکه شده است.
ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یک کاربر نوشت: درک بیل‌گیتس از هوش مصنوعی محدود است.
ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا در تازه‌ترین توئیت خود با «کودتا» خواندن تغییر حکومت اوکراین در سال ۲۰۱۴ در اظهاراتی که ظاهرا به انتخابات سال ۲۰۱۰ و روی کار آمدن ویکتور یانکوویچ رئیس جمهوری پیشین اوکراین اشاره داشت، گفت این انتخابات «مبهم» بود و آنچه متعاقب آن رخ داد در واقع یک کودتا بود.
مالک شبکه توئیتر اعلام کرد که اقدامات آمریکا باعث تشدید تنش ها در اوکراین است.
ایلان ماسک که این روزها با چالش های زیادی روبرو است، اکنون باید برای توئیت هایش در سال ۲۰۱۸ میلادی درباره شرکت تسلا در دادگاه حاضر شود.
مالک شبکه اجتماعی توئیتر در یک موضع گیری جالب اعلام کرد که به محض پیدا کردن یک جایگزین احمق، حاضر است تا از ریاست توئیتر کناره گیری کند.
مالک شبکه اجتماعی توئیتر در یک موضع گیری جالب اعلام کرد که به محض پیدا کردن یک جایگزین احمق، حاضر است تا از ریاست توئیتر کناره گیری کند.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
شرکت‌های فناوری تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توئیتر را که توسط مالک جدید آن اخراج شده‌اند، جذب کنند. آنها به این تحول به چشم یک فرصت مناسب می‌نگرند.
به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید توئیتر با اخراج انبوهی از کارمندان و اقدامات دیگر آرام آرام این شبکه اجتماعی را به لبه پرتگاه نابودی سوق می دهد.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
میلیاردر آمریکایی و مالک جدید توئیتر از شهروندان این کشور خواست تا در انتخابات میان دوره ای کنگره به جمهوری خواهان رأی دهند.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
مالک جدید شبکه توئیتر شماری از مدیران ارشد این شبکه را از کار برکنار کرد.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ