ایلان ماسک در یک توییت گفت که حاضر است با مارک زاکربرگ، مالک شرکت متا مسابقه کشتی کج داشته باشد، مارک زاکربرگ توییت وی را در اینستاگرام استوری کرد و نوشت: «لوکشن بفرست!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
نیمار، ستاره برزیلی، طی ساعات آینده به عنوان بازیکن جدید الهلال عربستان معرفی می‌شود.
باورنکردنی: توافق فوری الهلال با نیمار
رئال مادرید می‌دانسته که آردا گولر دچار آسیب دیدگی بوده و با این وجود بازیکن فنرباغچه را جذب کرده است.
پیروزی باورنکردنی دو ثانیه‌ای یک مبارز MMA خبرساز شده است. لوئیس هرناندز روز جمعه در مسابقه Titan FC ۸۳ در فلوریدا پای چپ خود را به سر برایان تاپ کوبید و بلافاصله حریف خود را بیهوش کرد. با این پیروزی لوئیس هرناندز رکورد سریع‌ترین ناک اوت تاریخ UFC را از آن خود کرد.
طولانی شدن روند ساخت و ساز استادیوم بزرگ شهر درسدن در آلمان در این کشور خبرساز شده و انتقادات زیادی را متوجه دست‌اندرکاران پروژه کرده است.
آندره کوری، مدیر برنامه سرشناس برزیلی، اظهارات عجیبی را درباره وینیسیوس جونیور مطرح کرده است.
تونی کروس در مورد بازگشت های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
علیرضا بیرانوند یکی از کسانی بود که به خرید جدید پرسپولیس مشاوره داد تا راهی این تیم شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به جرم اظهارات نژادپرستانه در زمان حضورش در نیس توسط پلیس دستگیر شد.
کیلیان امباپه مشتری جدید و بزرگی از قاره اروپا پیدا کرده است.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
ارلینگ هالند بعد از باخت 2 بر یک نروژ برابر اسکاتلند حوصله و انگیزه امضا دادن و عکس گرفتن با هواداران را نداشت و به همین دلیل هو شد.
در يكى از مبارزه هاى سنگين وزن جام تختى براى داوران حتى بعد از بازبينى تغيير كرد!
جیک جیلنهال، ستاره معروف هالیوود، برای این که بتواند نقشش را به عنوان یک مبارز در فیلم جدیدش ایفا کند تغییری قابل ملاحظه کرده است.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
باورنکردنی اما واقعی: بارسلونا دنبال مهاجم پرسپولیس!
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
لیونل مسی باور نمی کند که آلمان برای دومین دوره متوالی نتوانست راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شود.
تکواندوی مردان و زنان ایران در مجموع با ۳ مدال برنز در جایگاه نازل هجدهمی جهان جای گرفت.
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرایط بدی داشتند و در کانکس اسکان داده شده‌اند.
سجاد غریبی که بعد از شکست در اولین مبارزه زندگی اش فعلا در سکوت به سر می برد، قرار است به باشگاه بوکس برود و اصولی مبارزه را یاد بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ