میلیاردر آمریکایی و مالک جدید توئیتر از شهروندان این کشور خواست تا در انتخابات میان دوره ای کنگره به جمهوری خواهان رأی دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
گری لینه‌کر که اخیرا به دلیل انتقادش از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدن از اجرای برنامهMatch of the Day جنجالی شده بود از ایلان ماسک خواست برای محافظت از پسرش در شبکه اجتماعی توییتر شخصا مداخله کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
طبق اعلام وزیر دیجیتال آلمان، وی اخیرا با ایلان ماسک دیدار کرده تا انتظارات دولت این کشور از توئیتر به خصوص درباره مقابله با اخبار جعلی را شفاف سازی کند.
بن سلمان: از ایران می‌خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
داور باتجربه اسپانیایی در نیمه اول مسابقه ایران و آمریکا درخواست جالبی از سعید عزت اللهی داشت.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
این مقام ارشد اروپایی افزود: ایران باید به طور سازنده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تعامل بپردازد. من از امیرعبداللهیان خواستم تا این مسئله را به پیش ببرد.
فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
امیرعبداللهیان گفت: در حاشیه برجام با درخواست آمریکایی‌ها مواجه شدیم که ۶۰ نفری که به‌خاطر دست داشتن در ترور سردار سلیمانی در لیست سیاه ایران قرار گرفتند را از این لیست خارج کنیم که خواسته نابجایی بود و به آن‌ها صریحاً گفتیم که این موضوع خط قرمز ماست.
نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی ضمن متهم کردن ایران به همدستی با روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که فیفا باید تیم ملی کشورمان را از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کند.
با رد درخواست ایران و سه کشور دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ انتخاب کرد.
سخنگوی پنتاگون گفت که از ایران می‌خواهیم در فعالیت‌های دریایی از "قوانین بین‌المللی" پیروی کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.
اهالی سینما، مستند و تئاتر در درخواست های متعدد خواستار واکسیناسیون برای از سرگیری فعالیت شان شد‌ه‌اند، چرا که هم محیط شان پرخطر است و هم در تولید فیلم و تئاتر استفاده از ماسک ممکن نیست؛ درخواستی که اگر قرار بر عادی شدن فعالیت‌های این بخش‌ها باشد، ضروری به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ