ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا در تازه‌ترین توئیت خود با «کودتا» خواندن تغییر حکومت اوکراین در سال ۲۰۱۴ در اظهاراتی که ظاهرا به انتخابات سال ۲۰۱۰ و روی کار آمدن ویکتور یانکوویچ رئیس جمهوری پیشین اوکراین اشاره داشت، گفت این انتخابات «مبهم» بود و آنچه متعاقب آن رخ داد در واقع یک کودتا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک تصمیم دارد لوگو توئیتر را تغییر دهد. او در توئیتی نوشت: به زودی با برند توئیتر و به تدریج تمام پرنده ها خداحافظی می کنیم.
ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک معتقد است که کشور چین در توسعه هوش مصنوعی در موقعیت قوی قرار دارد و این کشور در هر چیزی که به فکرش باشد عالی خواهد بود.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
ایلان ماسک کارآفرین و یکی از بنیانگذاران نورالینک، اعلام کرد احتمالا این استارت آپ کاشت تراشه در مغز در سال جاری کارآزمایی بالینی خود را آغاز می کند.
ایلان ماسک باور دارد که ما همین الان سایبورگ شده‌ایم، چون برای حفظ اطلاعات تا حد زیادی به کامپیوترها وابسته‌ایم.
مدیرعامل جدید توییتر اعلام کرد برای متحول کردن این شرکت و دستیابی به دیدگاه مالک توییتر، ایلان ماسک برای این پلتفرم، هیجان‌زده است.
در حالی که ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های سیاستمدار روس را «حماسه» دانست، اما پس از ۴ ساعت، مدیرعامل تسلا استدلال خود را با بیان اینکه پیش‌بینی‌های مدودف در سال ۲۰۲۳ «پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی» بود که تا به حال شنیده بود، تغییر داد!
در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
مالک جدید توییتر قصد دارد سازوکار حضور افراد با تیک آبی را در توییتر تغییر دهد.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.
مالک برند مجید توضیحاتی درمورد البسه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ