بجنورد- بانوی فوتسالیست اهل خراسان شمالی از استعدادهای کم‌نظیر بانوان استان گفت که در سایه توجه و استعدایابی در مدارس شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- رییس کمیته قوی‌ترین مردان خراسان شمالی گفت: مسابقات کاپ آزاد قوی‌ترین مردان کشور با حضور ۳۵ ورزشکار به میزبانی پارک بش قارداش بجنورد برگزار شد.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
بجنورد_ مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید «محمدمهدی احمدی» با حضور ۲۵ تیم در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به میزبانی زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های متعدد کشاورزی، گردشگری، دامپروری و... در خراسان شمالی گفت: بررسی طرح های نیمه تمام در خراسان شمالی در دستور کار قرار دارد.
هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.
رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.
جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات ۳۶ نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.
بانوی کوهنورد خراسان شمالی به مرگبارترین قله جهان صعود کرد و بر بلندای آن ایستاد.
این توله پلنگِ حدودا ۱۰ ماهه به علت ضعف و بی‌حالی توسط کارشناسان حیات وحش اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنده گیری و برای امور درمانی و مراقبت‌های دامپزشکی به بجنورد منتقل شده بود، اما اکنون به تهران انتقال داده شده است.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۸:۱۷:۵۷ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه و عمق آن را در ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
کشف محموله سلاح‌های آمریکایی در استان خراسان شمالی، که برای کشتن مردم وارد کشور شده بود!
خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت ۱۳:۴۱ تا ۱۶:۹ دقیقه روی می‌دهد.
بجنورد- سابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین چوان با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن برگزار شد که تیم های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
بجنورد- سابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین چوان با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن برگزار شد که تیم های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
بجنورد- محیط بانان خراسان شمالی موفق به ثبت تصاویری شفاف از پلنگ ایرانی در پارک ملی سالوک خراسان شمالی شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سفری دو روزه با هدف افتتاح چند طرح آموزشی به خراسان شمالی سفر کرد.
بجنورد- ۴۵ روز پس از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، مصوبات ابلاغ شده و برخی طرح‌ها همچون خرید حمایتی دام آغاز شده است.
احتمال می‌رود فروشنده‌ها چند نمونه قهوه را ترکیب کرده باشند که این امر موجب افزایش کافئین موجود در آن و در نتیجه مسمومیت مصرف کنندگان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ