بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رئیس جمهور اوکراین، انجام ضد حمله این کشور به دلیل مشکلات در میدان نبرد کند شده است.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
ناتوانی سازمان لیگ در آغاز همزمان هفته ۲۹
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید در کنار معرفی مدیران ناتوان به مراجع ذی‌ربط، مدیران توانمندکه منشا اقدامات تحولی، اثربخش، نوع آور و خلاق هستند هم به مردم معرفی شوند.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
کمیسر حقوق بشر روسیه اعلام کرد غرب با تحریم مداوم مسکو، ناتوانی خود را ثابت کرده است.
ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت
نماینده شهربابک در مجلس یازدهم می‌گوید: طبق گفته رهبری باید در جامعه، امید ایجاد کنیم، ولی دولتی‌ها ناامیدی ایجاد می‌کنند. دو ایراد اساسی می‌شود به دولت گرفت که هم حاضر نیستند اشتباهات‌شان را بپذیرند و هم اینکه بعضی مدیران ناکارآمد و ناتوان روی کار هستند که تجربه کافی برای کار‌های مدیریتی ندارند. متاسفانه دولتی‌ها حاضر نیستند هیچ‌کدام از این دو مورد را بپذیرند.
اتحادیه اروپا در حال حاضر آمادگی خوبی برای جداسازی اقتصادی از چین ندارد، زیرا ابزار کافی را برای این امر در اختیار ندارد.
کنعانی گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: کاریکاتورهایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌ها است.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: عدم تخصیص بودجه کافی به هلال‌احمر، این نهاد را با بحران ناتوانی در پاسخ به سوانح و بحران‌ها مواجه می‌کند.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
فساد، ناتوانی و ضعف، بی‌سوادی هیچکدام دلیلی برای از دست دادن صندلی آنان نیست، برای مدیر شدن تنها یک سفارش و یک بده بستان لازم است؛ و این فزاینده آنتروپی به معنی تلاش برای تلاشی شدن است!
منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
مشهد ـ جمعی از علمای مشهد در بیانیه ای اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد را نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر دانستند.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
مشکل کشور حاکمیت اجرائی یک نگرش خاص با حذف رقبا نبود؛ مشکل ناتوانی مدیران اجرائی و تصمیم‌های اشتباه و مکرر در یک سال و اندی گذشته نشان داده برای اداره کشور با شعار و وعده و وعید نمی‌شود موفق شد و همراهی دوستان هم جز افزودن به مشکلات تأثیری نداشته و ندارد.
۳ افسر اسرائیلی به سبب ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمی از کار خود اخراج شدند.
آلمان در شرایطی که میزان مصرف گاز طبیعی بسیار بالا مانده است، وارد زمستان سخت می‌شود و ممکن است در ماه‌های آینده نتواند از بروز وضعیت اضطراری انرژی، اجتناب کند.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران ناکاربلد و ناتوان، تلاش‌ها و دلسوزی‌های دولت را در صفر ضرب می‌کنند.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ