بانوی کوهنورد خراسان شمالی به مرگبارترین قله جهان صعود کرد و بر بلندای آن ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
تنیسور شماره 2 جهان به مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی صعود کرد.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
در هفته‌ای که بانک مرکزی، بار دیگر در بازار شبانه مداخله نکرد، نرخ بهره بین بانکی با رشدی ۰.۰۵ واحد درصدی مواجه شد و به روند صعودی خود بازگشت.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان با صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در یک قدمی کسب سهمیه پارالمپیک قرار گرفت.
در آغاز رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی جوانان جهان، ترنم اکبرزاده راهی نیمه‌نهایی شد.
انتشار جدیدترین رده بندی بهترین‌های تکواندو جهان حکایت از صعود ناهید کیانی به صدر رنکینگ جهانی دارد.
بانوی المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکو با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رسید.
پنجمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جهان با راهیابی دو نماینده تیم بانوان ایران به فینال و کسب یک مدال برنز توسط آرمان مرادی در وزن ۷۱- کیلوگرم به پایان رسید.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
دو بانوی ملی‌پوش دوی 60 متر کشورمان به فینال رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا راه یافتند.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس در صورت از بین رفتن دو نگرانی مهم نرخ بهره بانکی و بودجه می تواند به ادامه صعود قدرتمند خود ادامه دهد.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
دارایی‌های بخش بانکی چین طی ژانویه تا سپتامبر افزایش یافت.
پژوهشکده پولی و بانکی با بررسی اطلاعات شرکت‌های بورسی اعلام کرد رشد شرکت‌هایی که نهاده‌های تولید آن‌ها وابستگی شدیدی به واردات داشته در مهرماه امسال روند صعودی و مثبت داشته است.
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«گودال ماریانا» (Mariana Trench) در نزدیکی جزایر ماریانا واقع و به همین دلیل، ماریانا نامگذاری شده است. ژرف‌ترین گودال اقیانوسی جهان در غرب اقیانوس آرام، شرق جزایر ماریانا و در نزدیکی «گوام» واقع شده است. طول این گودال هلالی‌شکل ۲۵۵۰ کیلومتر و عرض آن ۶۹ کیلومتر است که با عنوان ژرف‌ترین درازگودال اقیانوسی (Oceanic trench) هم شناخته می‌شود.
مجید تخت روانچی چهارشنبه گذشته ۵ مرداد، طی ارسال نامه‌ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل ملل متحد به اظهارات جنگ طلبانه و تهدید آمیز سران رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ