بجنورد- ۴۵ روز پس از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، مصوبات ابلاغ شده و برخی طرح‌ها همچون خرید حمایتی دام آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
در نخستین روز از هفته، ۴۵ دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران، مشمول قطع انشعاب برق شدند.
در این گروه آزمایشی ۳۱۸ هزار و ۸۱۱ نفر داوطلب زن و ۱۶۶ هزار و ۲۲۴ نفر داوطلب مرد و در مجموع ۴۸۵ هزار و ۳۵ داوطلب شرکت کرده‌اند که به طور کلی نزدیک به ۴۵ درصد از داوطلبان کل این نوبت از آزمون را این گروه تشکیل می‌دهند.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ بسته اعلام می‌شود.
روزه در فضا به یک چالش بزرگ تبدیل شده است، شاید یکی از برجسته‌ترین دلایل آن این باشد که فضانوردان در یک روز معمولی ۲۴ ساعته زمین، ۱۶ بار طلوع خورشید و ۱۶ بار غروب آفتاب را تماشا می‌کنند که چالشی در مورد زمان بندی روزه و نماز فضانورد به شمار می‌رود.
بهای دلار آمریکا در اولین روز کاری هفته، با نوسان در کانال ۴۵ هزار تومان در تابلوی صرافی‌ها همراه شده است.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارشی ۴۵ روز آینده استان، از بهبود شرایط بارشی طی اسفند ماه و بویژه هفته‌های پایانی سال خبرداد.
عدد گاز وارداتی که ۴/۵ میلیون مترمکعب در روز است، توان پوشش مصرف در استان‌های شمالی را ندارد. چراکه فقط در استان گیلان روزانه ۱۸میلیون مترمکعب گاز در شبکه خانگی مصرف می‌شود. این ناترازی سبب شده تعطیلی ادارات استان گیلان در روز‌های پنج‌شنبه در دستور بررسی قرار گیرد و در گام نخست تعطیلی ادارات در روز اول دی‌ماه اجرایی شد تا اثرات این تصمیم در میزان مصرف سنجیده شود.
شاخص کل امروز توانست با بازدهی بسیار عالی رکورد جدیدی را برای بازدهی در هفته های اخیر کسب کند.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
ساعت ۲۰ غروب روز جمعه ۱۱ آذرماه مردی ۴۵ ساله اهل و ساکن کوی علوی اهواز با در دست داشتن یک چاقوی خون آلود خود را به یکی از کلانتری‌های این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت فرزندم به نام معصومه که حدودا ۱۷ساله است را به دلیل مسائل ناموسی با سلاح سرد چاقو به قتل رساندم و در یک ملحفه پیچیدم و در منزل شیخمان واقع در خیابان کردونی انداختم و خودم را به کلانتری معرفی، نمودم.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۴۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۵  هزار تومان معامله شد.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دوره خشکسالی در این استان تا ۴۵ روز آینده کماکان استمرار خواهد داشت.
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد در تیراندازی های دو روز گذشته در شیکاگو دست کم ۴۵ نفر زخمی و ۵ نفر کشته شدند.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ