رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- رئیس جمهور کشورمان در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما برخی مشکلات و نواقص مردم را رنج می‌دهد.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پیشرفت، اصالتاً امری درون‌زا و برون‌گرا است. بر این اساس ملت‌ها باید براساس ارزش‌ها و الگوی حکمرانی بومی و فرهنگی داخلی، برنامه توسعه خود را تدوین و اجرا نمایند. منافع اساسی و حقوق ملت‌ها از جمله حق توسعه قابل مذاکره نیست و هر تلاشی توسط کشور‌های قلدر برای سیاسی کردن و نهایتاً سلب حقوق ملت‌ها با سوءاستفاده از مکانیسم‌های بین‌المللی محکوم است.
رئیس‌جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت ۲۱ امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت‌و گو خواهد کرد.
رئیس جمهور در این گفتگوی زنده تلویزیونی، درباره مهمترین مسائل داخلی و خارجی کشور سخن خواهد گفت.
رئیس جمهور امشب پس از خبر ۲۱ سیما به صورت زنده در مورد مسائل مهم داخلی و خارجی با مردم سخن می گوید.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: توجه به مسائل معیشتی مردم جزو اولویت‌های دولت است و در تأمین کالاهای اساسی سفره مردم باید مستقل باشیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «مردم ایران دشمن را خوب می‌شناسند» گفت: ما آزادی خود را بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیدا کرده‌ایم. این آزادی را از دست نخواهیم داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان اقساط بدهی های دولت قبل را به بانک مرکزی می دهد.
رئیس جمهور امشب بعد از خبر ساعت ۲۱ سیما از طریق تلویزیون به صورت زنده با مردم گفتگو خواهد کرد.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما به خودکفایی برسیم و به او در تولید بذر و نهال محتاج نباشیم. جوجه یک روزه را ما در داخل کشور تولید می‌کنیم. دشمن نمی‌خواهد تولیدکننده نهاده‌های دامی باشیم، در حالیکه ما زمین داریم. آب را داریم، البته باید مدیریت دقیق شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
شب گذشته رئیس جمهور ادعا کرد کشور را با تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفتیم. این در حالی است که نرخ تورم نه تنها در مرداد که در ماه‌های قبل از آن هیچگاه به ۶۰ درصد نرسیده است. آیا رئیسی به مردم آمار اشتباه داد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ