والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تیم فوتبال ژاپن با ارائه یک بازی برتر نسبت به نوجوانان ایران با نتیجه سه بر صفر برنده مسابقه شد.
کاپیتان تیم نوجوانان ایران پس از شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن مصاحبه‌ای انجام داد.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا با شکست شاگردان حسین عبدی مقابل ژاپن همراه شد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
ایران پس از بیست و شش سال در دو بازی پی در پی برابر تیم ملی ژاپن سه بر صفر باخت.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ژاپن رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد.
ایران در سه ست متوالی مغلوب حریف سنتی خود، ژاپن شد و آنها با یک بازی برتری اولین پیروزی خود را جشن گرفتند.
تیم ملی والیبال ایران درنخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم دیدار با ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
تراکتور موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر استقلال به پیروزی برسد اما نقش اول این بازی را وحید کاظمی ایفا کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال ایران، در دومین بازی خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ برابر ژاپن شکست خورد.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
در سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
تیم جوان شده ایران نتوانست از دو قهرمانی گذشته خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا دفاع کند و مغلوب ژاپن شد.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ