مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۱۱۹ فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی ۲۶ هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
وعده بودجه ۲هزار میلیارد تومانی در کمیته المپیک
بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
پیشنهاد تازه الهلال به طارمی: ۲هزار میلیارد تومان!
بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تهران تعیین تکلیف شد.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
کریم با ۲۰هزارمیلیارد تومان پیراهن الاتحاد را پوشید!
کریم با ۲هزارمیلیارد تومان پیراهن الاتحاد را پوشید!
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
آخر پاییز بود که در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان سود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد، اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و طبق وعده مسئولان، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت صورت می گیرد؟
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: مرمت کل قنات کشور به ۲۶ همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه نیاز دارد.
اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
براساس شنیده‌ها پیشنهاد ابتدایی نرخ ارز در بودجه ۲۶ هزار تومان بوده که مورد موافقت قرار نگرفته است، به‌نظر می‌رسد که نرخ ۲۳ هزار تومان که در بودجه سال گذشته نیز قرار گرفته بود در بودجه سال آینده نیز قرار خواهد داشت.
خزانه‌دار شورای شهر تهران با بیان اینکه عوارض قطع اشجار ۲۳۳ میلیارد تومان در هشت ماهه رخ داده است، گفت: در هشت ماهه حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان وصول شده است.
صالح آبادی گفت:در تلاشیم انتشار اوراق گام را از ۲۶ همت کنونی به عنوان یکی از ابزار تامین مالی در حمایت عملی و غیرتورمی از تولید به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.
جلسه کمیته رسیدگی به طرح‌های جدید سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح‌های مهم، و اولویت دار در بخش پایین دستی در شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید.
مدیرعامل بیمه سینا از رشد ۹۱ درصدی حق بیمه صادره این شرکت در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ