اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیجان- واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دلیجان-اصفهان ۶ مجروح برجا گذاشت.
مشهد- رئیس پلیس راه نیشابور علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار را تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید اعلام کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شدند.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
اهواز - یک دستگاه اتوبوس صبح امروز چهارشنبه در محور شوش- اهواز واژگون و ۲۱ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
حادثه واژگونی اتوبوس در محور اندیمشک- خرم آباد بامداد امروز رخ داد و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۳۲ مصدوم واژگونی اتوبوس محور رباط سنگ در بیمارستان‌های تربت حیدریه بستری هستند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تربت حیدریه به مشهد موجب مصدومیت همه ۲۷ سرنشین این اتوبوس شد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور کردستان-کامیاران ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور قزوین ـ بوئین زهرا، ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور قزوین ـ بوئین زهرا، 18 مصدوم برجای گذاشت.
واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت ۱۲ نفر خبر داد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از رسیدن تعداد مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل به ۲۸ نفر خبر داد.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
شیراز – رئیس اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فیروزآباد و مصدومیت ۱۸ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ