رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گام دوم طرح تحول کیفیت محصولات ایران خودرو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان را اقدامی ارزشمند از سوی این شرکت خودروساز ارزیابی کرد.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در شاخص‌های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، گفت: خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش رضایتمندی زائران میشود.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز اجرا شد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
رئیس جدید سازمان حج و زیارت هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی، توجه به آینده پژوهی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران را از اقدامات انجام شده در این سازمان عنوان کرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع گفت: در حوزه غیرنظامی، تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف باعث افزایش رضایت‌مندی و اعتماد مردم می شود.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: با نسل جدیدی رو به رو هستیم که بعد از این اغتشاشات نشان دادند که نه تنها نوع مطالباتشان با نسل‌های گذشته بلکه نوع کنش گری آن‌ها هم متفاوت است. باید این موضوع را خوب فهمید، درک کرد و نسبت به آن برنامه داشت. مطالبه‌ای در بخشی از جامعه وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید نسبت به آن دغدغه داشت و برای دستیابی به رضایت‌مندی عمومی با این نسل به مفاهمه و اقدام مشترک رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
وزیر نفت اعلام کردکه مصرف گازطبیعی دربخش خانگی وتجاری معادل ۲فازپارس جنوبی نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش یافته است؛ همچنین ازمصوبه‌های خوبی برای افزایش رضایتمندی کارکنان صنعت نفت خبرداد.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
مدیرکل دفتر امور مؤدیان مالیاتی گفت: به منظور تسریع در انجام امور و افزایش سطح رضایتمندی مؤدیان، کلیه اوراق مالیاتی صادره در سامانه‌های مالیاتی از اول شهریور به‌صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.
کیش - میز خدمت در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، چهارشنبه های هر هفته تشکیل می شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: اورهال ناوگان و افزایش رضایتمندی مسافران برای ما در اولویت قرار دارد.
با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.
شرکت پارس خودرو توانست با همت و تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل خود تمامی خودروهای ناقص را تکمیل و تجاری سازی کند.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ