مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری از تدوین تفاهم‌نامه مشترک بین دولت و قوه قضاییه در راستای پیگیری بهتر دعاوی حقوقی خبر داد.
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
شاه میرزایی گفت:صنعت پتروشیمی ایران از بالنده‌ترین صنایع پتروشیمی جهان است و اصول و استانداردهای علمی و ایمنی در سطح جهانی در این صنعت رعایت می‌شود.
معاون سیاست گذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام‌رسان‌های بومی هستیم تا پیام‌رسان‌ها به صورت دائمی رصد شوند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال مذاکره با سازمان حسابرسی کل کشور برای تدوین استاندارد مناسب جهت ثبت دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان در صورت‌های مالی این شرکت‌ها هستیم.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: در اطلس اجتماعی بنا بود سهم هر منطقه از آسیب‌ها مشخص و با اولویت‌بندی بر اساس نیاز هر منطقه، اعتبارات لازم به مناطق برای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها داده شود.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تدوین کتاب عضویت و داوطلبی در جمعیت هلال احمر برای اولین بار در کشور خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
معاون تربیت و آموزش ارتش از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی بمنظور تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد.
سه شیوه‌نامه قیمت‌گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی، تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش، و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.
پیوست رسانه‌ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با تشکیل کارگروهی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین می شود.
معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انجام مطالعات پژوهشی برای تدوین دستورالعمل‌های بازرسی، تعمیری و نگهداری پل‌ها توسط آن مرکز خبر داد.
سخنگوی شورای رقابت از ورود این شورا به بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: واردات خودرو اختلال دارد بنابراین تدوین دستورالعمل واردات خودرو توسط شورای رقابت در دستور کار است.
طرح تدوین معیارهای حفاظت از آثار معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با استفاده از پوشش‌های حفاظتی در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی انجام شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب خبر داد.
وزارت راه و شهرسازی براساس آیین‌نامه پیشنهادی خود، که در هیأت وزیران مصوب شد برنامه اجرایی بستر سازی، ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری،فناوری و کارآفرینی را تدوین و اجرایی می کند.
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ