گروهی از کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه در رزمایش بین المللی «کومودو- ۲۰۲۳» در سواحل اندونزی شرکت کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
حضور قهرمان عربستان در لیگ قهرمانان اروپا!
با اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، حضور سرپرستان فدراسیون ها در انتخابات ریاست ممنوع خواهد شد.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به گسیل نظامیان و ناوهای جنگی از سوی آمریکا به منطقه دریای سرخ واکنش نشان داد.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که جنگنده‌ها و ناوهای چین همچنان در آب‌های این جزیره حضور دارند.
در رزمایش مرکب ۱۴۰۱ بین ایران و چین و روسیه، یگان‌های شناور سه کشور تمرین Photo Ex را انجام دادند و یک نوع آرایش جنگی خاص تحت فرماندهی مشترک برای رویارویی با دشمن فرضی را تمرین کردند.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
اقدام ایران در شرایط فعلی به این معنی است که این پالس‌ها را به طرفین غربی ارسال کنند که ما علاوه بر مسئله موشکی و هسته‌ای و پهپادی، توانستیم در حوزه دریایی هم دستاورد‌هایی داشته باشیم؛ بنابراین طبیعتا آمریکایی‌ها حضور این ناو‌ها را در حوزه نفوذ خود برنمی‌تابت و به آن عکس‌العمل منفی نشان می‌دهند
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
توسعه سریع نیروی دریایی چین، از ناوهای هواپیمابر گرفته تا زیردریایی ها تا موشک های ضد کشتی، و ارتباط آن با استراتژی چین برای گسترش حضور دریایی خود در صحنه جهانی باعث نگرانی آمریکا شده است.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد به دلیل حضور ناوهای جنگی چین در اقیانوس آرام، این کشور حضور نظامی خود را در منطقه افزایش می دهد.
وزارت دفاع تایوان بار دیگر مدعی حضور ناوها و کشتی های ارتش چین در پیرامون این جزیره شد.
بنا به اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی برای حضور در یک رقابت بین المللی وارد آب های سرزمینی این کشور شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ