ژیل ویسنته با وجود نمایش موثر مهاجم ایرانی خود در حضور کوتاه مدت‌اش در زمین نتوانست به برتری مقابل فامالیسائو برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توپ جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال انتخاب شده و در قرعه کشی رونمایی شد.
خودرویی جالب که با عبور از زمین بازی گلف تمامی توپ ها را جمع آوری می کند را ببینید.
در کادناسر معتقدند کارلو آنچلوتی با حرف‌های دیروز خود، هوشمندانه فشارها از روی خودش را برداشت و حال فشار اصلی روی مدیران رئال است. تصمیم به برکناری کارلتو دیگر ساده نخواهد بود.
برخورد توپ به دست مدافع مس کرمان جنجالی ترین صحنه دیدار با صنعت نفت آبادان را رقم زد.
بایرن مونیخ در نخستین حضور توماس توخل روی نیمکت خود در ال کلاسیکر به پیروزی‌ رسید و دوباره صدر جدول رده‌بندی را پس گرفت.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
جام جهانی استرالیا با توپ ویژه طراحی شده توسط آدیداس برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر بخواهیم فوتبالی نگاه کنیم توپ شمشیربازی روی خط دروازه است و با برنامه ریزی خوب وارد گل می شود.
شیخ دیاباته در دیدار با هوادار، به همان شیوه حضور در استقلال تلاش می کند تا توپ های ارسالی را کنترل کند.
سرمربی تیم بانوان النصر به تمجید از دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن پرداخت.
در ثانیه های پایانی بازی پرسپولیس – هوادار علیرضا بیرانوند جلو کشید تا روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم هوادار را باز کند اما نشد!
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
ملوان اگر اشتباه نکنم در پنج‌شش بازی گل نخورده و نباخته بود و اگر روزبه چشمی آن توپ را از روی خط در‌نمی‌آورد، مشخص نبود قرار است چه اتفاقی رخ دهد
اشتباه علیرضا بیرانوند نزدیک بود باعث به ثمر رسیدن گل دوم فولاد شود که «گولسیانی» توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس برگرداند.
توپ مروارید که تهرانی‌ها به لهجه خود آن را «توپ مرواری» می‌نامیدند روزگاری روی سکوی کاشی‌کاری شده‌ای، در میدان توپخانه بود. زنان تهرانی در روزگار قاجار، به این توپ پارچه می‌بستند و از آن درمان درد‌ها و گرفتاری‌هایشان را می‌خواستند. به طوری‌که شب‌های جمعه و چهارشنبه‌سوری، دورتادور توپ مروارید غلغله‌ای از زنان را می‌شد دید که با هیچ ضرب و زوری نمی‌توانستند آن‌ها را از اطراف توپ دورشان کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
همه منتظریم تا لژیونر بوندسلیگایی فوتبال ایران، با هر کنشی که می‌تواند، بار دیگر قلب فوتبال‌دوستان ایرانی را در جام جهانی به دست بیاورد.
روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
عملکرد درخشان پورحمیدی درون دروازه سبزپوشان اراکی ما را وادار به مصاحبه با اشکان نامداری، مربی گلر های این تیم کرد.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
پایان رافت معتقد است غیبت هواداران در استادیوم تاثیر زیادی بر روی افت کیفیت تیم‌ها داشته است.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
مهدی ترابی می‌گوید او پنالتی‌زن اول تیم بود اما زمانی که لوکادیا توپ را برداشت تا پنالتی بزند، نخواست که روی اعصابش برود و تمرکزش را به‌هم بزند.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ