روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد صلاح روی یک ضربه پنالتی که با هوشیاری داروین نونیز به دست آمد، تک گل لیورپول را در نیمه اول بازی با فولام به ثمر رساند.
علیرضا فغانی هم تایید کرد یک پنالتی در دربی برای استقلال گرفته نشده است.
لاتزیو دیشب با یک گل به تورینو باخت در حالی که اعتقاد دارد داور با نگرفتن یک پنالتی واضح روی هیسای، در این شکست نقش مستقیم داشت.
کارشناسی داوری سپاهان - مس رفسنجان نشان می‌دهد برای هر دو تیم یک پنالتی اعلام نشده.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
مهدی ترابی با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش مقابل تراکتور لقب گرفت.
بازه زمانی یک دقیقه‌ای از لحظه دمیدن دکتر بیژن در سوت به نشانه پنالتی تا خروج از زمین، سخت‌ترین لحظات دوران ورزشی سیاوش یزدانی را در بر گرفت.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت کرد ولی گفت داور در صحنه برخورد توپ به دست فرد یک پنالتی واضح را به سود بارسا سوت نزده است.
هر دو طرف نبرد بزرگ هفته در نقش جهان معتقدند داور این مسابقه یک پنالتی برای آنها نگرفته است.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر است در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیمی گمنام از دسته اول با مشکل مواجه شد و پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با پنالتی حریف را شکست داد.
پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی با نساجی یک پنالتی عجیب و غریب گرفت که مشابه آن شاید خیلی سخت پیدا شود.
برونو فرناندس، ستاره پرتغال، می‌گوید داور در دیدار امشب این تیم مقابل غنا یک پنالتی به سود پرتغال نگرفته و یک کارت زرد به غنایی‌ها نشان نداده است.
در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.
اتفاقات عجیب و باورنکردنی در واندا متروپولیتانو، همچنان سوژه شماره یک رسانه‌های دنیاست؛ جایی که یک پنالتی پس از پایان بازی اعلام شد.
مهاجم جنوبی ملوان بندرانزلی مدعی است با دستیابی به اولین پیروزی فصل آنها اکنون با اعتمادبنفس بالاتر آماده ادامه رقابت‌ها خواهند شد.
در دقیقه 23 بازی اینتر و بارسلونا، دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
در دقیقه 23 بازی دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسلونا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
در دقیقه 60 دیدار ساوتهمپتون-منچستریونایتد، یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه شیاطین سرخ رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
کامیون حامل ۱۰۰ کیسه آرد قاچاق توقیف شد
کارشناس داوری: یک پنالتی ایران و الجزایر سوخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ