اشتباه علیرضا بیرانوند نزدیک بود باعث به ثمر رسیدن گل دوم فولاد شود که «گولسیانی» توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگام خروج مسی و خانواده اش از فروشگاه آدیداس میامی، هواداران این بازیکن برای عکس گرفتن با او بیرون فروشگاه جمع شده بودند.
خروج هواداران از ورزشگاه پس از تعویض مسی در دقیقه 75 دیدار برابر آتلانتا یونایتد
یک خروس در لحظاتی عجیب و در شرایطی که بین انبوهی از تمساح ها گرفتار بود، گریخت.
حجت کریمی در میان اعتراض عجیب هواداران باشگاه را ترک کرد
یکی از شهروندان در الازیع ترکیه شروع به سرخ کردن سوسیس‌ها کرد که با منظره عجبی روبرو شد. انگل از سوسیس‌ها بیرون آمد.
صحنه رعب آور خروج مار خطرناک از پنکه سقفی یک خانه را در این ویدئو ببینید.
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
یک قطار حاوی اتانول در مینه‌سوتای امریکا در پی خروج از ریل منفجر شد.
اعتراض هواداران پرسپولیس هنگام خروج تیم داوری در نیمه اول
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
خروج داوران مسابقه با اسکورت نیروی انتظامی از داخل چمن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر
همزمان با پیشروی ارتش روسیه در شهر باهموت، حدود هفت هزار اوکراینی که از ابتدای جنگ، از تخلیه خانه و کاشانه‌یشان متناع کرده‌اند، این شهر را ترک می‌کنند. تیراندازی و گلوله‌باران ممتد، حملات پهپاد‌های روسیه و زندگی زیر فشار جنگ، مردم این شهر را وادار به ترک خانه و زندگیشان می‌کند. مردم باهموت با استفاده از یک پل موقت، از رودخانه عبور می‌کنند تا آب و غذا و کمک‌های بشر‌دوستانه دریافت کنند. در حالی که نیرو‌های روسی هر روز به پیشروی در این منطقه ادامه می‌دهند، نیرو‌های نظامی همچنین در حال سنگربندی در خارج از این شهرند.
تصویری عجیب از خارج شدن گاز طبیعی از زیر رودخانه یخ‌زده را ببینید. /خبرفوری
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
بعد از خروج نیرو‌های روسیه از خرسون، مردم شهر کی‌یف با پرچم اوکراین، در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند. روسیه روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار سرباز خود در منطقه خرسون در جنوب اوکراین را خارج و به سمت کرانه شرقی رودخانه دنیپرو منتقل کرده است.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
خروج کنترل خودروی لادا از دست راننده باعث تغییر مسیر ماشین و برخوردش به یک دوچرخه‌سوار شد.
حامیان صدر پس از آن خروج از منطقه سبز بغداد را آغاز کردند که رهبر این جریان در کنفرانس مطبوعاتی در نجف اشرف از ملت عراق بابت اتفاقات پیش آمده معذرت‌خواهی کرد و از هوادارانش خواست تا اطراف منطقه سبز در مرکز بغداد را ترک کنند.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
اچ اند ام، دومین شرکت بزرگ پوشاک جهان گفته که ادامه تجارتش در روسیه به دلیل جنگ اوکراین غیرممکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ