کرمان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان کرمان از کشف شکار غیر مجاز دو راس آهو در شهر جوپار ماهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
سمنان- مدیر کل محیط زیست استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در دو شهرستان آرادان و شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا لاشه یک گراز و دو گوسفند وحشی کشف شده است.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
ردپای مولکول‌های یافت شده در سنگ‌های باستانی، اکوسیستم وحشی زندگی اولیه در زمین را نشان می‌دهد که نزدیک به یک میلیارد سال در اقیانوس‌های جهان شکار و رشد کرده است.
یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که ستاره شناسان قدیمی‌ترین نمونه‌های شناخته شده مولکول‌های آلی پیچیده را در جهان کشف کرده اند.
تلسکوپ فضایی وب کم‌نورترین کهکشان را در کیهان اولیه کشف کرده است، چیزی که قبل از عملیاتی شدن این تلسکوپ در سال گذشته حتی تصور آن نیز در ذهن ستاره شناسان نمی‌گنجید.
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
باستان شناسان اداره باستان شناسی اسرائیل یک قلاب ماهیگیری مسی باستانی که احتمالا برای شکار کوسه مورد استفاده قرار گرفته را در ناحیه آگامیم در شهر اشکلون اسرائیل کشف کرده اند.
یک موجود کوچک جدید در استرالیا کشف شده که طعمه‌اش را با استفاده از نوعی چسب گیاهی به دام می‌اندازد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
این ارگانیسم نادر رفتاری شبیه به خویشاوندان نزدیکش یعنی قارچ‌های زامبی دارد و می‌تواند عنکبوت‌های دریچه‌ساز را به شیوه‌ای خاص شکار کند.
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در استان خبر داد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف سه قبضه اسلحه شکاری از وی خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و دستگیری ۸۵ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در استان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.
سرخس ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پنج قبضه سلاح غیر مجاز توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس کشف شد.
سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۲۹ هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیاتی ضربتی ۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در مشهد دستگیر و یک اسحله شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ