مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف در خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچی دو لاشه گوسفند وحشی ماده کشف و ضبط شد.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
سمنان- مدیر کل محیط زیست استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در دو شهرستان آرادان و شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا لاشه یک گراز و دو گوسفند وحشی کشف شده است.
شاهرود- پنج شکارچی در منطقه شاهوار شاهرود دستگیر شدند و از این افراد دو لاشه گوسفند وحشی کشف و ضبط شد.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۱۳ متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه طی یک سال اخیر دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
اصفهان- رئیس اداره محیط‌زیست آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند ۴ نفره شکار و صید غیرمجاز در پناهگاه حیات‌وحش یخاب خبرداد.
شاهرود- عوامل یگان حفاظت محیط زیست شاهرود موفق به شناسایی و دستگیری یک گروه شکارچی در پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق شدند.
رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۹۵ شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاظت اداره کل محیط زیست گیلان در سال گذشته خبر داد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
مأموران یگان حفاظت محیط زیست رودسر موفق شدند متخلف و فروشنده پوست یک قلاده پلنگ در این شهرستان را بازداشت کنند.
رشت- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از دستگیری شکارچی پلنگ در این شهرستان خبر داد.
شاهرود- رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو اسلحه شکاری و ساچمه زنی و لاشه یک راس قوچ به همراه چند کبک در این عملیات کشف شد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف سه قبضه اسلحه شکاری از وی خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
دامغان- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دامغان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری شش شکارچی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: از این متخلفان شش لاشه شکار کشف شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ