ردپای مولکول‌های یافت شده در سنگ‌های باستانی، اکوسیستم وحشی زندگی اولیه در زمین را نشان می‌دهد که نزدیک به یک میلیارد سال در اقیانوس‌های جهان شکار و رشد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف در خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچی دو لاشه گوسفند وحشی ماده کشف و ضبط شد.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
باستان‌شناسان شواهدی از تعامل انسان و کوسه را در پرو یافته‌اند که به بیش از ۳۵۰۰ سال پیش بازمی‌گردد، از جمله دفن تشریفاتی کوسه‌ها و ماهیگیرانی که با اعضای بدن اضافی دفن شده‌اند.
سمنان- مدیر کل محیط زیست استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در دو شهرستان آرادان و شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا لاشه یک گراز و دو گوسفند وحشی کشف شده است.
شاهرود- پنج شکارچی در منطقه شاهوار شاهرود دستگیر شدند و از این افراد دو لاشه گوسفند وحشی کشف و ضبط شد.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
عقرب دریایی که رسما Pterygotus australis نامیده می شود، در طول دوره سیلورین در آب های استرالیا باستان پرسه می زد. با اندازه چشمگیر و ظاهر مهیب خود، بدون شک یکی از شکارچیان برتر زمان خود بود. یافتن چنین نمونه ای که به خوبی حفظ شده است، بینش ارزشمندی را در مورد اکولوژی و تکامل حیات دریایی در این دوره ارائه می دهد.
در جدیدترین کشف باستان‌شناسان، فسیلی که نشان دهنده گونه‌ای جدید از نسل دایناسو‌رهای گوشت‌خوار که به بزرگی یک اتوبوس، در قسمت شرقی کشور اسپانیا یافت شده است.
دانشمندان در چین به شکل تصادفی با فسیل یک عقرب دریایی نادر باستانی برخورد کردند. این کشف، این پتانسیل را دارد که نور جدیدی بر روی گروه پهن‌بال‌سانان منقرض شده بیاندازد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
شاهرود- رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو اسلحه شکاری و ساچمه زنی و لاشه یک راس قوچ به همراه چند کبک در این عملیات کشف شد.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
شکارچیان دوره پارینه‌سنگی از نماد‌هایی که روی دیوار‌ها نقش بسته بودند برای انتقال اطلاعات ضروری برای بقا استفاده می‌کردند. محققان معتقدند آن‌ها احتمالاً گزارشی از فصل‌های جفت‌گیری حیوانات را ارائه می‌کنند که بر اساس ماه‌های قمری سازماندهی شده است.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف سه قبضه اسلحه شکاری از وی خبر داد.
به گفته دانشگاه شیکاگو، کروکودیل‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند، اما حدود ۱۱۰ میلیون سال پیش، بسیار ترسناک‌تر بودند. سارکوسوچوس برای اولین بار در نیجر، آفریقا کشف شد و به دلیل جثه بزرگ، دندان‌های تیز و فک قدرتمندش، یک شکارچی برتر بود.
در مجموع، ۷۵۰ دندان کوسه از عمق ۵.۴ کیلومتری اقیانوس بیرون کشیده شد که متعلق به طیف وسیعی از گونه‌های شکارچی بودند.
این کشف پیامدهایی برای شکارچیان بیگانه دارد. چنین اطلاعاتی برای یافتن اینکه چقدر محیط‌های مشابه زمین رایج هستند و چقدر ممکن است حیات فرازمینی در کیهان فراوان باشد، حیاتی است.
دامغان- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دامغان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری شش شکارچی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: از این متخلفان شش لاشه شکار کشف شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ